Tuesday, June 18, 2013

|wishlist|

Konečne som si zostavila wishlist, teda zoznam vecí, ktoré mi v šatníku chýbajú a chcela by som si ich zaobstarať. Na leto by sa hodili, ak nie všetky, tak niektoré určite využijem na jeseň, síce dovtedy isto zistím, že potrebujem ďalších xy vecí, veď to poznáte :). 
1 - Začnem teda od začiatku, nie sú to presne veci, ktoré chcem, len taký približný zoznam, čo by som potrebovala, aby som si uvedomila, že ďalšie šaty naozaj nevynosím, že ďalšie džínsy naozaj nepotrebujem... Ale čo potrebujem sú nejaké basic kúsky, pohodlné topy a jednoduché mikinu, keďže som sa konečne rozhodla, že začnem cvičiť a aj behať a na bicykel sa tiež hodí.. 
2 - Ďalej sú to bundičky, ktorých nákup teda asi odložím až ku koncu leta, ale ak by som našla nejaké za dobrú cenu, neodolala by som. Po džínsovej túžim už dlhšiu dobu a nejaká so zaujímavým vzorom by sa na chladnejšie večery tiež určite hodila. Mala som vyhliadnutú jednu na ebay ale akosi som pozabudla, kde presne a ako som ju našla a odkaz som si nikde neuložila, tak budem musieť hľadať zas. Nemáte nejaké tipy? :)
3 - U topánok mám v poslednej dobe pocit, že ich stále nemám dosť a práve takéto mi chýbajú. Jednoduché tenisky na behanie či už také to klasické alebo po obchodoch a po meste, zaujímavé pohodlné balerínky k elegantnejším outfitom a klasické nude lodičky, ktoré sa hodia takmer ku všetkému. 
4 - Kabelky momentálne nie sú nutnosťou ale hodili by sa mi nejaké univerzálne, menšia nude a väčšia hnedá , pretože tá, ktorú ste tu už veľakrát videli, sa mi predčasom rozpadla.
5 - Jednoduchý čierny overal, ktorý sa hodí k hocičomu. 
6 - Šaty, zas :).Nemám žiadne kvetované a aj nejaké pohodlné, len tak do mesta by sa mi hodili. Skôr to ale nechávam na náhodu, ak by som nejaké objavila a boli by za dobrú cenu. 
7 - Obľúbené čierne okuliare sa mi včera rozpadli, toto je teda nutnosť, veď dobre viete, ako sa nám práve v týchto dňoch hodia :).
8 - A zlaté hodinky, ktoré tu už boli párkrát spomínané v minulých wishlistoch, to je momentálne asi fakt len "wish" :).

Čo si plánujete v najbližšej dobe kúpiť alebo ste si kúpili vy? Pochváľte sa mi! :)

6 comments:

  1. naposledy sveter! áno v lete. som svetrofil:D ale majú mi prísť 3 kabelky z ebayu a jedny hodinky tak sa hrozne teším!:D
    a riflovú bundičku tiež dlho zháňam:)

    ReplyDelete
  2. Nepohrdla bych čímkoli z tvého wishlistu :) Na tom mém je cokoli s ptáčkama, tričko s aztéckým vzorem, džínové kraťasy s krajkou a křivák (ale ten spíš až na podzim, pokud si ho nerozmyslím) :))

    ReplyDelete
  3. líbí se mi všechno, ale teď bych nejvíc potřebovala nějaké šaty a sandálky :)

    ReplyDelete
  4. bílé conversky jsou klasika, ale já fandím černým, protože bílé bych hned zamazala a květované vzory jsou úžasné)

    ReplyDelete
  5. Máš skvělý vkus, spoustu věcí bych taky brala. <3

    ReplyDelete
  6. Krásny wishlist :) Všetko by som brala :) Tie kvetované šatičky sú úžasné :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥