Wednesday, February 22, 2012

| inspiration | Oxford shoes

Oxfordky. Určite ich všetci z vás poznajú a aj väčšina aspoň jedny vlastní. Ja som si minulú jar kúpila takmer také isté ako na prvej fotke, len v trochu tmavšej farbe, tento rok plánujem ďalšie a to čierne. Skúšala som si s nimi nejaké kombinácie a moje predstavy sa len potvrdili, naozaj sú veľmi praktické a hodia sa takmer k hocičomu - od pestrofarebných kusov oblečenia, "dotrhaných" šortiek až po elegantné šaty. Rovnako sa k nim dajú zladiť rôznorodé doplnky, človek len musí vedieť, ako na to ;). Mám tu pre vás zopár fotiek pre inšpiráciu. Prvé štyri sú z mojej tvorby, chcela som vám ukázať, že k nim sadne naozaj takmer všetko.
Vlastníte aj vy aspoň jeden pár? Alebo viac? :)
Čo sa k nim chystáte nosiť vy? 

Sue

6 comments:

  1. Mám jedny černé už z léta a mám je strašně ráda. Nosím k nim buď skinny nebo legíny :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. na ostatných sa mi to páči, ale neviem si to celkom presne predstaviť na sebe:)

    ReplyDelete
  3. už si musím pořídit oxfordky! :)

    ReplyDelete
  4. Vlastním jedny, no trochu mi robia odtlaky, čo nie je najpríjemnšie. Chcela by som nejaké mäkšie, možno aj čierne, ale ako pozerám, celkom ma zaujali aj dvojfarebné, tak uvidíme, na čo sa nechám nalákať tento rok.)

    ReplyDelete
  5. Miluju tyhle obrázky!! Jak to mají vždy perfektně sladený :)

    ReplyDelete
  6. Kombinace jsou věru povedené, všechno použité oblečení bych brala. Oxfordky taky mám, ale na podpatku :D. (Přiznávám se mám 161cm)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥