Friday, February 24, 2012

| favourites | Blog of the week: YOUR-LUCY.blogspot.com

Keď som dnes listovala a prechádzala medzi svojimi obľúbenými blogmi, rozhodla som sa, že založím túto rubriku - Blog of the week. Neznamená to, že blog, o ktorom píšem ma najviac zaujal práve tento týždeň alebo podobne, ale keby som mala o všetkých písať naraz, asi by to bol nekonečný článok. Je ich naozaj naozaj veľa, takže každý týždeň vám predstavím jeden. 

Dnes to bude práve blog Lucky:
Tento blog môžete poznať od novembra 2010, kedy ho Lucka založila. Je to veľmi sympatické dievča z Českej republiky, hneď ako som jej blog našla, pridala som si ju medzi moje obľúbené a vždy keď sa k blogovaniu dostanem, prezriem si ho.
 Čo sa mi na jej blogu najviac páči je to, že sa o svojich návštevníkov naozaj stará, pravidelne pridáva príspevky s kvalitnými fotkami a jej štýl mi je veľmi blízky. Nie je nijak príliš výstredný, ale naopak, ani nudný alebo ničím zaujímavý. Často si vyberá jednoduché outfity, ktoré dopĺňa farebnými kúskami, ako môžte vidieť aj na prvej fotke. Ešte som na nej nevidela kúsok, ktorý by som považovala za nevkusný alebo by sa k jej outfitu nehodil.
(Fotky - your-lucy.blogspot.com)

 Na jej blogu však nenájdete len fotky, často sa tu objavujú aj videá, napríklad s rôznymi recenziami na kozmetické prípravky, taktiež pripravuje pre svojich čitateľov aj články o móde, inšpiratívne posty či giveaways. Veľkým plus sú aj recenzie na e-shopy, z ktorých si oblečenie či kozmetiku objednáva. Dokáže poradiť, na komentáre odpovedá a na jej blogu je naozaj toho kopu, takže každý nájdete niečo, čo mu sadne.
Ak ho teda ešte nepoznáte, čo najskôr ho navštívte a určite zapadne aj medzi vaše obľúbené.  

Sue

6 comments:

  1. really nice blog! wanna go on mine?

    ReplyDelete
  2. Tento blog sa mi od začiatku moc páčil, preto som si ho aj ja hned pridala do obľúbených. :D

    ReplyDelete
  3. Lucy je moc milá a krásná slečna a její blog je super a naprosto mě dostal její styl - tak mladá a už tak stylová =)

    ReplyDelete
  4. awesome blog and love this post! you have a great style and very pretty :) going to read your old posts now

    check out mine:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    xx

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥