Saturday, April 09, 2016

|INSPIRATION| MOODBOARD

Ahojte!
Dnes som na chvíľku zablúdila na tumblr a akosi neplánovane z toho vznikol tento príspevok. Z časti pretože vám chcem posunúť kúsok inšpirácie - fotky, ktoré ma niečím zaujali a podľa mňa si zaslúžia pozornosť, na druhej strane pretože si chcem odpočinúť od písania bakalárky a trochu sa odreagovať. Dúfam, že vy máte na práci dnes niečo záživnejšie a užívate si víkend či už s rodinou, priateľmi, relaxovaním, cestovaním, nakupovaním alebo čímkoľvek iným, čo vás baví. :) 

Budem rada, ak mi napíšete, kde hľadáte inšpiráciu vy
(a kam by som mohla ísť na chvíľku opäť schovať pred pokračovaním v bakalárke, ha).
Majte sa krásne! 

|images source: Tumblr|

3 comments:

  1. Milujem takéto inšpirácie a hlavne rada prechádzam Tumblr, pretože takýchto obrázkov nikdy nie je dosť ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Je pravda, že Tumblr je v atmosféře mnohem lepší než Pinterest, kam hodím pro inspiraci já :)
    K.
    www.inkpotstories.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥