Tuesday, April 12, 2016

|OUTFIT| LOVE YOURSELF

Viete, čo je dôležitejšie než mať rád iných ľudí? Mať rád samých seba
Možno to vyznie trochu narcisticky, ale je to tak. Pokiaľ človek nemiluje svoje telo, nemôže byť šťastný. Určite to pozná každá z nás, keď sa postavíme pred zrkadlo, nájde sa trilión vecí, ktoré sa nám nepáčia, ktoré by vyzerali lepšie užšie, širšie, kratšie, dlhšie, väčšie alebo menšie.. Ja som napríklad vždy nenávidela svoje nohy. A to naozaj. Keď som bola mladšia, tak som sa počas leta topila v nohaviciach len preto, aby si nikto nevšimol, aké sú štíhle, krivé a neviemčoešte. Dokonca som pod nohavicami (teda samozrejme ak nebolo vonku 30 stupňov) nosila ďalšiu vrstvu, nech tak štíhlo nevyzerajú. A teraz sa na sebe len smejem, aká som bola hlúpa, naivná a dovolila iným pomôcť mi znenávidieť svoje telo. Svet (a hlavne ten internetový!) je v dnešnej dobe plný nenávistných ľudí, ktorým robí radosť premárniť minútu svojho života na to, aby niekomu pokazili deň napríklad komentárom pod fotkou či videom. Naozaj je niekoho život tak prázdny, že si ho musí "okoreniť" práve takýmto spôsobom? 

Niečo málo by som mala napísať aj k outfitu, pretože je trochu iný, na aké ste asi u mňa zvyknuté. Väčšinou mám rada pohodlnosť, nohavice, veľký sveter či košeľa a tenisky, tentokrát som ale vsadila na niečo elegatnejšie. Raz za čas predsa neuškodí opustiť svoju komfortnú zónu a skúsiť niečo iné. :) Nový obľúbený kabát, ktorý síce niektorým pripadá ako župan, ale ja mám tento strih veľmi rada, môžete na mne vidieť prvýkrát a určite nie naposledy (pokiaľ sa mi ho nepodarí zašpiniť, čomu by som sa vôbec nečudovala a vlastne to je jeden z dôvodov, prečo sa svetlým veciam vyhýbam). Z časti sa vám predstavujú aj nové šaty, na ktoré som narazila dnes v zľavách v NY a síce som pôvodne hľadala niečo skôr na telo, nie voľného strihu, neodolala som a musela som ich vziať. A dobre som spravila, sú tak pohodlné, že v nich budem pravdepodobne dnes aj spať, ha. A nakoniec kabelka, ktorú už poznáte z predchádzajúcich príspevkov, no mali by ste si na ňu zvyknúť, pretože mám pocit, že ma tak rýchlo neomrzí. :)  
Čo hovoríte na outfit? A čo vy - ste skôr teniskový alebo lodičkový typ? 
| kabát/coat: SheIn | šaty/dress: New Yorker | kabelka/handbag: Bonprix |

15 comments:

  1. Kabát je úžasný, nádherná farba a aj strih, veľmi ti svedčí:)

    Saja Frey blog

    ReplyDelete
  2. Ten kabát je vážně skvělý, takovej by se mi taky moc líbil :)

    ReplyDelete
  3. Nezní to narcisticky, je to pravda, aby člověk měl rád ostatní, musí mít rád sám sebe, učí nás to i ve škole, když procházíme různými kurzy. :)
    Jinak já preferuji jak lodičky, tak tennisky, ale ještě jsem nenašla lodičky, z kterých bych po čase neměla puchýře, to tennisky se hledají lépe :D A outfit máš hezký.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  4. Kabátik je krásny:) úžasná kombinácia♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Vôbec to nie je narcistické, mať sa rád je základ. A čím som strašia, tým viac si uvedomujem, že tie "chyby" nás robia výnimočnými :)
    Kabátik je úžasný a vôbec nevyzerá ako župan. ♥
    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lovely Outfits...We Like it....

    Also visit :

    Marvelous Designer Ethnic Collection Online Designer Anarkali Salwar Suits
    Designer Sarees Supplier | Wholesale Dress Material

    ReplyDelete
  7. Lovely Outfits info.....Stylish Trendy Style....

    Also Visit us @

    Traditional Designer Ethnic Collection Online Designer Anarkali Salwar Suits | Wholesale Dress Material

    ReplyDelete
  8. Stylish Ethnic Collection....Thanks for sharing this info..

    Indian Fantastic Designer Ethnic Collection Online Designer Anarkali

    Salwar Suits
    | Fancy Dress Material

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥