Sunday, April 12, 2015

│OUTFIT│SPRING

Krásnu nedeľu všetkým!
Konečne vyšlo slniečko a prišla skutočná jar, schovala som teda čižmy a bundy.. a dnes sa hlásim s jarným outfitom! Kvety, lodičky ..už chýbajú len šaty či sukňa a bolo by to ideálne. ^_^ Ale nechcem to zas preháňať, aby ma opäť neskolila nejaká chrípka či nachladnutie, a nemusela by som preležať tieto krásne dni v posteli. S lepším počasím sa mi lepší aj nálada, mám chuť na farby (v tomto outfite to teda asi moc vidieť nie je, ha), konečne som odložila aj tenisky a obliekla som sa za dámu. Top s kvetmi som po roku objavila v šatníku a povedala som si, že kedy ho nevyužiť, ak nie teraz. Kúpila som ho v NY tuším za euro a akosi som naň zabudla, možno je práve toto jeho premiéra. :) Prvýkrát môžte vidieť tiež kabelku z e-shopu Grosso.sk - ktorú som si už teraz nazvala svojou novou "skúškovou kabelkou" - na skúšky bude ideálna, je elegantná, univerzálna a navyše dosť priestranná a vďaka vnútorným vreckám aj praktická. Určite ju tu ešte uvidíte! :) 
A čo vy? Ste skôr elegantnejší typ alebo dávate pred lodičkami prednosť teniskám? A ako si užívate tieto krásne slnečné dni? Majte sa čo najkrajšie! <3
( Nezabudnite sa zapojiť do jarnej giveaway! )

│top, cardigan: NY│shoes/lodičky: Deichman│handbag/kabelka: Grosso│watches/hodinky: Ebay│

13 comments:

  1. Nádherné. Úplne ti to pristane. :))

    ReplyDelete
  2. Och tá kabelka je perfektná! <3 Krásne fotky :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Naprostá pecka, máš úžasný vlásky :)

    ReplyDelete
  4. Vypadáš nádherně! :) Outfit je moc krásný :) kdykoliv vidím v obchodě květinový top, řeknu si: "Tohle si nemůžeš obléct, vypadala bys hrozně!", vůbec nejsem ani odvážná si ho zkusit.. Stejně by mě pořád zajímalo, jak by na mě vypadal :D :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Kabelka je skvělá, tobě to moc sluší a květinový vzor mám ráda. :)

    ReplyDelete
  6. Roztomilý top) Jen škoda, že v outfitu nemáš víc barevných prvků. Jakmile jsem viděla top na první fotce, představila jsem si k němu bordó lodičky. Ale i tak ti to moc sluší.

    ReplyDelete
  7. Zas tie infantilné vety o počasí.. To naozaj nevieš vymyslieť do úvodu nič originálnejšie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikoho to nenútim čítať. A prioritou môjho blogu nie sú originálne zaujímavé texty, to si asi skús pohľadať nejaký iný. :)

      Delete
    2. Ale naozaj by si nemusela takmer v každom príspevku písať, ako sa tešíš zo slnečného počasia, pretože to znie detinsky. Ja som sa tiež tešila so slnka a tepla, keď som mala tuším 8 - 12 rokov, ale už ma to prešlo.

      Delete
    3. Tak mňa to očividne ešte neprešlo, pretože mám z toho veľkú radosť. :) Dokážem sa tešiť z maličkostí a určite sa nebudem obmedzovať preto, lebo to niekomu znie detinsky. ;)

      Delete
  8. vím že to píšu asi v každém komentáři, ale prostě zbožňuji tvoje vlasy :D ;), jinak moc pěkný outfit a květinové vzory se k jaru moc hodí :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Krásny outfit, strašne ti to pristane :)) Ja v poslednom čase najviac nosím kanady, ale už sa tiež teším, na počasie vhodnejšie na lodičky :)
    GlitterCircus

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥