Saturday, April 25, 2015

│OUTFIT│BLACK&BROWN

Ahoojte, konečne sa vám po dlhej dobe ozývam! Už mi blog dosť chýbal a mám radosť, že som si dnes naň našla čas a dúfam, že z nového príspevku budete mať radosť aj vy. ^_^ Je to outfit z minulého týždňa, kedy som si druhýkrát v tomto roku zobrala von pančušky, a verím, že už mi to počasie dovolí častejšie. Inak väčšinu vecí asi poznáte, trenchcoat nosím momentálne často a jednoduché čierne šaty sa zahrali na sukňu. Novinkou sú klasické tenisky, ktoré som pôvodne chcela v bielej, no nakoniec nemali moje číslo, a tak som siahla po čiernej s "hadím" vzorom - no o nich vám bližšie poviem v zajtrajšom príspevku. :) 
 Zatiaľ sa majte čo najkrajšie a užívajte si víkend! <3
│sweater/svetrík: secondhand│dress/šaty: NY│bag/taška: Pepco│sneakers/tenisky: Topankovo.sk

13 comments:

  1. moc ti to sluší! :) a ten kabát je bezva, taky by se mi podobný líbil

    ReplyDelete
  2. Ty silonky jsou tak roztomilé! :)

    Ela

    ReplyDelete
  3. Úžasná kombinace, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  4. Svetr a šaty vypadají dohromady skvěle :).

    ReplyDelete
  5. Fotku jsem už viděla na instáči. Hrozně se mi v této kombinaci líbíš. Sedí ti to jak barevně, tak stylově:) Prostě perfektní:)
    ...///Instantní krása//...

    ReplyDelete
  6. Jé, vážně krásný outfit! Ty barvy k sobě dobře ladí a ty puntíky! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. Krásny svetrík aj taška! Všetko vyzerá tip-top :)) Zladila si to parádne!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. moc se mi nelíbí zastrčená trika, ale u tebe to vypadá skvěle :) a krásně sladěné ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Super kombinácia, ale ten kabát sa mi k tomu nehodí. :) každopádne, vyzeráš skvelo. Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu. http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html?m=1

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥