Wednesday, April 18, 2012

| new in | Oriflame cosmetics

/ vyživujúci kondicionér / mascara / rozjasňovač tváre / 

Máte radi kozmetiku Oriflame? Ja teda veľmi a na začiatku týždňa mi prišli prípravky, ktoré som si naposledy objednávala. S takmer všetkými som zatiaľ spokojná, po nejakej dobe testovania ich vám určite napíšem na každý prípravok recenziu. V poslednej dobe testujem nové kozmetické produkty veľmi rada, tento týždeň mi majú prísť ešte vzorky rúžov tiež z Oriflame a šampón, sprej na vlasy a telové mlieko z Avon-u. Mimochodom ak náhodou odoberáte časopis Emma, určite nepriehľadnite priloženú vzorku BB cream-u, ja ho plánujem už dlhšiu dobu vyskúšať, takže som sa jej potešila :).
/ višňový balzám / vzorka BB cream-u /

5 comments:

  1. ten rozjasňovač tváre som mala kedysi veľmi rada, naozaj je dobrý :)

    ReplyDelete
  2. rozjasňovač si už chcem dlhšiu dobu objednať,recenzia by bola super!:-)

    ReplyDelete
  3. Nádherný blog a moc hezký design
    Článek je pěkný a fotky super ten make-up od oriflame na první fotce mám též!))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hojivý zázrak mám tiež a tá vôňa je nádherná :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥