Tuesday, April 17, 2012

| beauty | BIOSIL plus - zdravá pleť, vlasy a nechty

Kedysi som na nejakom blogu čítala článok s podobným názvom, ktorý ma samozrejme hneď zaujal a keďže moja pleť, vlasy a ani nechty nie sú veľmi kvalitné a "majú svoje muchy", hneď som sa začala o tento produkt viac zaujímať. Mám veľmi lámavé nechty, ktoré naozaj nič nevydržia a o dlhých môžem len snívať, končeky vlasov sa mi neustále štiepia a v poslednej dobe mi začali vlasy aj dosť vypadávať a pleť mám tiež dosť problematickú, takže by mi tento produkt, ktorý sľubuje "BIOSIL PLUS je prírodný preparát s vitamínmi a minerálmi pre zdravú pleť, vlasy a nechty. Biotín (vitamín H) pôsobí na pokožku a je nutný pri syntéze bielkovín. Nedostatok kyseliny panthothenovej sa prejaví vypadávaním vlasov a pri nedostatku zinku sa na pokožke môže tvoriť akné a slabne vlasová štruktúra. Nedostatok kremíka sa prejavuje krehkými, lámavými vlasmi a nechtami. BIOSIL PLUS doplňuje telo v správnom pomere všetky tieto zlúčeniny.",naozaj vyhovoval, teda ak by splnil to, čo sľubuje. Chcem sa teda spýtať, či ste ho náhodou vy alebo niekto z vášho okolia nepoužívali a nemáte s ním nejaké skúsenosti? ;).
BIOSIL PLUS tbl  60


5 comments:

  1. pak dej rozhodne vedet, kamaradka si ho nemuze vynachvalit a tak uvazuju, ze si ho taky koupim.. koneckoncu i cena je plus :)

    ReplyDelete
  2. Já ho právě beru, ale asi né moc dlouho, jelikož žádné velké výsledky zatím nevidím. :)

    ReplyDelete
  3. dneska jsem začala,tak uvidíme. Zvu tě na svou GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  4. ja som ho dobrala... a neviem ci si namyslam, alebo som si to kompletne vsugerovala, ale vypadava mi o nieco menej vlasov... :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥