Wednesday, September 16, 2015

│WAITLIST│AUTUMN PIECES


Ahojte! Dnes tu mám oddychový waitlist článok, teda veci, ktoré mám objednané a ktoré už nedočkavo čakám - takýto typ príspevkov nerobím často, takmer vždy to končí u wishlist článkov, a to, čo si nakoniec reálne kúpim, môžte vidieť len z časti v outfitoch. A čo teda dúfam, že mi v najbližších dňoch prinesie teta poštárka? :) 
1) Koženkové bundy: Jeseň sa nám rozbieha a do upršaných chladnejších dní sú práve takéto bundičky ideálne, nemyslíte? Očakávam čiernu a hnedú, a práve na tú sa teším zo všetkých vecí najviac! Dúfam, že mi sadne a pokiaľ áno, tak ju tu uvidíte určite veľmi často.
2) Svetríky: zatiaľ je na ceste tento vínový, ale svetríkov, kardiganov a podobných vecí nie je nikdy dosť. V tejto farbe mi zatiaľ chýbal, tak som to musela napraviť.
3) Slip on tenisky s leopardím vzorom: Zdá sa vám, že ste také na mne už videli? Áno, jedny doma mám, no sú mi veľké a preto ich nemôžem moc nosiť, necítim sa v nich, tak to skúšam druhýkrát. Tie prvé samozrejme rada predám nejakej žienke s veľkou labkou, ktorá by sa ich ujala (sú takmer nové). ;)
4) Basic topy: Dokupujem pohodlné basic kúsky, ktoré sa hodia k hocičomu - hlavne teda tričká, či už s dlhým alebo krátkym rukávom. Očakávam aj pár topov s nápismi, napríklad "OK, but first coffee" alebo "Just do it later" - oba ma skvele vystihujú a na začiatok semestra sa budú určite hodiť, ha.
5) Náhrdelníky: Už som vám spomínala, že som si zamilovala "dvojité" či "trojité" náhrdelníky - jeden ste mohli vidieť napríklad na instagrame, druhý tu na blogu. A keď som objednávala ďalšie, jeden som šupla do košíku aj pre vás, takže si oň onedlho zasúťažíme. ^_^
Zatiaľ sa majte čo najkrajšie! <3


2 comments:

  1. Perfect choices!! Want them all! :)

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete
  2. se vším stebou naprosto souhlasím!;) taky bych chtěla další svetřík do sbírky a koženou bundičkuu♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥