Saturday, June 20, 2015

│WISHLIST│

Ahoojte, po dlhšej dobe som si opäť vyskladala wishlist, ktorý môžte vidieť aj vy. Leto sa blíži, potrebujem doplniť zásoby a myslím, že budem musieť urobiť aj veľké upratovanie, preriediť veci a niektorých sa s ťažkým srdcom zbaviť. O všetkých veciach, ktoré budú hľadať nový domov, vám dám určite vedieť, ak by ste mali záujem, budem veľmi rada, ak ich prichýlite. ^_^ 
Čo by som nutne potrebovala teda potešilo moju materiálnu dušičku? 
1. Začnem topánkami, pretože tých samozrejme nikdy nie je dosť (teda aspoň pre mňa, aj keď všetci, ktorí ma poznajú, by asi nesúhlasili). Obyčajné biele tenisky som hľadala dlho, nakoniec sa podarilo, ale to ste už mohli vidieť/čítať v minulom príspevku. :) Uvedomila som si, že v poslednej dobe sa zo mňa stáva tenisková kráľovná, už skoro nenosím nič iné a keď sa musím obliecť elegantne, horko-ťažko sa presviedčam na opätky. Tak som sa rozhodla pre kompromis, zoženiem si elegantné tenisky! Jednoduché.. už len také nájsť. :)
2. Džínsové šortky neodmysliteľne k letu patria a keďže tie moje mám už asi štyri roky (a aj to na nich vidno), musím nájsť nové. Jedny už ku mne cestujú, tak dúfam, že mi padnú a ďalšiu položku z wishlistu si budem môcť odškrtnúť.
3. Kabelky sa stávajú mojou novou závislosťou - potrebujem všetky farby, veľkosti.. a je jedno, že v konečnom dôsledku nosím skoro stále tú istú, pretože som lenivá presúvať z jednej do druhej všetky serepetičky, čo v nej nosím. :) Najnovšie mi pribudla do šatníka klasická čierna, ktorú tu uvidíte čoskoro. A keďže takmer všetky sú v čiernej, hnedej alebo iných tmavých farbách, začínam pokukávať aj po nejakej svetlej, prípadne v pastelovej farbe. Na leto bude skvelá! ^_^
4. Klobúk dokáže oživiť akýkoľvek jednoduchý outfit a pre mňa to rozhodne nie je len jesenný kúsok. Najradšej by som si kúpila nejaký neutrálny, ktorý sa bude hodiť k hocičomu (nájsť už len taký, ktorý sa bude hodiť k mojej hlave, čo je občas problém, ha). 
5. Hodinky nosím momentálne skoro stále, moje obľúbené s čiernym remienkom tu vídate často, takže by som rada do hodinkovej rodinky privítala aj hnedé! 
6. Náušnice nenosím veľmi často (a vlastne celkovo šperky), ale myslím, že je načase to zmeniť. Opäť som podľahla kúzlu aliexpressu a to, že doslova za pár centov sa tam dá zohnať krásna bižu, môjmu účtu moc neprospieva. (síce je to pár centov, ale po čase sa to nazbiera, ha). Naposledy som si objednala tieto v čiernej matnej farbe, keď prídu a budem s nimi spokojná, určite neodolám aj iným farbám. :) 
7. Som divná, ak si kupujem v polovici roka diár? Nevadí! Posledný mesiac som mala v hlave poriadny neporiadok, trilión vecí, deadlinov na odovzdanie prác, skúšok.. a tak som po dlhej dobe vyhrabala starý diár. Ten je už ale zapísaný ďalším triliónom vecí, preto som opäť zapla kamoša aliexpressa a našla som hneď ten pravý. Samozrejme je už objednaný (aj s všelijakými lepiacimi papierikmi, sadou pier a ďalšími nepotrebnosťami) a ja sa neviem dočkať, kedy dorazí! ^_^

A čo ste si v poslednej dobe kúpili vy? Prípadne čo si kúpiť ešte len plánujete? Čo hľadáte? A čo hovoríte na môj nákupný zoznam?

Konečne môžem vyhlásiť aj výhercu 50 dolárového kupónu na nákup v e-shope walktrendy, gratulujem slečne s emailom juliadreams@centrum.sk ! 
Majte sa krásne! 

6 comments:

  1. Džínové šortky sháním už dlouho, není problém je sehnat ale spíš je problém aby seděly, to je hruza fakt žejo. :-D a u bílých tenisek jsem zdrženlivá když tak koukam na svoje zaprasený černý boty. :-Dd

    Mohla bych se zeptat, jakým objektivem fotíš outfity? vím, že to sem nepatří, ale byla bycj moc ráda za odpověď.:-)

    ReplyDelete
  2. tennisky chci také, zvlášt ty bílé conversky :) právě mi přijde, že se hodí ke všemu, jen se bojím špíny :D,
    jinak ty hodinky jsou super, také bych brala :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. moc pěkné věci ty kabelky jsou moc krásný:))

    ReplyDelete
  4. Klobouk mám taky na wishlistu už pěkně dlouho! Moc pěkný článek a všechno vypadá super :) snad si vše brzo ze seznamu vyškrtneš ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. V poslednej tiež nosím len pohodlné tenisky, tričko, džínsy a ide sa;)..ja si plánujem kúpiť Conversky;)

    ReplyDelete
  6. Ten klobouk a kraťasy vypadají perfektně! :) Po podobném klobouku se už dívám dlouho, snad se mi letos konečně poštěstí si nějaký koupit :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥