Saturday, June 06, 2015

│OUTFIT│SUNNY DAY

DSC_0606
Vyšlo slnko - nahodila som šaty a holé nôžky! Ľahká matematika. :)  Som rada, že vám môžem ukázať nový outfit poskladaný z kúskov, ktoré patria medzi moje obľúbené. Ruksak aj tenisky ste tu už mali možnosť vidieť, nosím ich rada a často, takže si ich plánujem kúpiť aj v bielej variante. Dlhý svetrík mám už dlhšie, ale prvýkrát sa tu objavuje asi až teraz, ani neviem prečo, keďže je tiež jedným z tých, ktoré sa v skrini moc neohrejú. A to najlepšie nakoniec - nové šaty, rozkošné, hravé, v krásnej letnej farbe a s veľkou mašľou - to ja môžem! ^_^ Čo na ne poviete? Páčia sa vám aj v tomto "teniskovom" outfite alebo si ich viete predstaviť skôr so sandálkami a veľkým letným klobúkom? Ja určite! Takže ich tu pravdepodobne uvidíte ešte párkrát. :)
Majte sa čo najkrajšie a užite si víkend! <3
DSC_0583
DSC_0616 DSC_0613 DSC_0586 DSC_0578 DSC_0575 DSC_0571
šaty/dress: Walktrendy│svetrík/cardigan: New Yorker│tenisky/sneakers: Topankovo

7 comments:

  1. Nádherný outfit :) Ten batoh a šaty sú krásne :)
    LifeAsIva

    ReplyDelete
  2. Tie šaty sú rozkošné a veľmi ti to v nich pristane ♥

    ReplyDelete
  3. Outfit je krásný a miluji podobné ruksáčky! A ani nevím proč, ale ty šaty se mi k tobě vážně hodně hodí :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Strašně se mi líbí tvoje vlasy:) sluší ti to:)

    ReplyDelete
  5. Krásne šaty :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Skvělý outfit, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥