Wednesday, April 08, 2015

│GIVEAWAY│WALKTRENDY SPRING GIVEAWAY

Ahoojte! Dnes mám pre vás malú (a čoby malú, za 50 dolárov si už pekne nakúpite!) odmenu! Som rada, že môžem aspoň jednu z vás obdarovať za to, že blog sledujete, navštevujete, čítate a zanecháte aj komentár. Spätná väzba od čitateľov je pre mňa veľmi dôležitá, takže ďakujem! <3 
Výherca bude môcť nakupovať na e-shope Walktrendy.com - a má sa na čo tešiť, ja sama som si mala problém vybrať (a určite to nebolo len tým, že som strašne nerozhodná, ha). Majú ukážku máte v koláži, či už hľadáte jarnú bodkovanú bundičku alebo chcete byť za rebelku v koženkovej, potrebujete nový ruksak, chcete privolávať leto kvetovanou sukňou alebo ste typ šatový - či už čierna klasika alebo rozkošné mint s mašľou (tie sú už na ceste do môjho šatníka) - nájdete tu naozaj skoro všetko. ^_^ 
A čo stačí pre výhru urobiť?
1. Zaregistrujte sa na www.walktrendy.com,
2. sledujte blog cez GFC (a potešíte ma, ak ma sledujete aj hocikde inde, v hornej lište sú odkazy ^_^),
3. do komentáru mi napíšte email (s ktorým ste sa zaregistrovali!) a kľudne môžte pridať aj kúsok, ktorý by ste si vybrali. :)
Giveaway pobeží mesiac a víťaza vyhlásim 8. mája! Držím palce! 

This is international giveaway!
How to enter?
1. Register on www.walktrendy.com,
2. follow my blog via GFC (click to follow me in menu),
3. leave a comment under this post with your registered email address!
 Giveaway ends on 8th May and I will randomly pick the winner! Good luck everyone!

24 comments:

  1. red minka gfc
    stef.dujcakova@gmail.com
    ta bundička je ozaj rozkošna :3

    ReplyDelete
  2. ahoj před gfc sleduji jako Kate P.
    na té stránce jsem pod emailem: somethingbykate@seznam.cz
    jinak z tvého výběru se mi nejvíce líbí bundičky a na té stránce různé typy šatů, mají fakt super výběr :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Sledujem ako nataly adameová
    na stránke som pod emailom natalyadameova@gmail.com meno natalyadameova je aj konktantný.
    Páči sa mi tá koženka aj ten kabátik z tvojej koláže:)

    ReplyDelete
  4. gfc- madzia
    email -madzia3991@interia.eu

    ReplyDelete
  5. Skvělý eshop, líbí se mi tam hrozně moc věcí. :)
    klarkalachnitova@seznam.cz
    A sleduju tě na facebooku a ještě i na tumblru.

    ReplyDelete
  6. apassionatefashionista@email.cz :)

    ReplyDelete
  7. Thank You

    yumihamano@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Cute backpack :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    ReplyDelete
  9. Great giveaway! :D

    GFC: Giselle90
    e-mail: digisafo90@yahoo.es

    Happy Spring!

    ReplyDelete
  10. Nice to give a giveaway ;)
    following you with the same username :D
    email: beatifullie@ymail.com

    ReplyDelete
  11. Great giveaway!

    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it

    ReplyDelete
  12. Joined the giveaway
    nanikurniasih07@gmail.com
    Thank you

    ReplyDelete
  13. Thanks a lot! :)
    gfc: Mix
    leteci_veverac@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. bianca.rogoveanu@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. tak páči sa mi napríklad práve aj tá sukňa aj ten batôžtek!
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  16. sledovala jsem přes Bloglovin, teď už i přes GFC :) A težko říct, co bych si vybrala, je tam tolik pěkných věcí!
    e.kuhnerova@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. Super giveaway! Done :)

    E-mail: sabrina_skopljak@hotmail.com
    Already following you with GFC: Brina S.

    *_*

    ReplyDelete
  18. Gfc: Vildana Lida
    E-mail: vildana.skopljak@live.com

    ReplyDelete
  19. GFC: Stella Gemell
    stellagemella.1@libero.it

    ReplyDelete
  20. GFC: Fiore Blu
    fioreblu.1@libero.it

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥