Saturday, March 21, 2015

│DIARY│HELLO WEEKEND!

Človek mieni, osud mení. A tak je tu opäť nový príspevok až po týždni.. radosť z toho nemám, ale momentálne sú pre mňa dôležitejšie veci ako blog, preto dúfam, že mi zostanete verní a chvíľku to ešte v tomto "krízovom režime" vydržíte. Škola, seminárky, ročníková práca, brigáda, pomaly už aj zápočty, fotenie, upravovanie fotiek ..to všetko sa mi kopí a ja si akosi neviem nájsť čas na ďalšie veci. Mám pocit, že kedysi som to lepšie zvládala, nemáte nejaký zaručený tip, ako si dobre organizovať čas a povinnosti? Mne teda najviac pomáha, keď si všetko spíšem a určím, čo mám kedy spraviť, no teraz si neviem nájsť čas ani na to spísanie, ha. :) A ešte k tomu, keď je vonku tak krásne, nemám chuť na nič iné, len vybehnúť niekam do prírody a vychutnávať si to úžasné jarné počasie! ^_^ 
Majte sa čo najkrajšie a užite si víkend!

4 comments:

  1. Veľa práce a povinností + krásne počasie = pobúrená myseľ! Najradšej by som behala po vonku, ale niekedy sa to jednoducho nedá;D Krásne tulipány ♥

    ReplyDelete
  2. S organizovanim casu ti bohuzel moc nepomuzu, sama tohle nezvladam a nic nestiham nebo se mi nic nechce delat :-D Obcas si den casove rozvrhnu, no potom mi do toho neco prijde a najednou zase nic nestiham :-D

    ReplyDelete
  3. Já si to opravdu plánuju a většinou je to v pohodě, akorát s věcmi, co nemám ráda, je to těžší, musíš se umět donutit no :D
    Tulipány jsou nádherné!

    ReplyDelete
  4. Miluju tulipány! Zrovna mám doma ve váze také bílé :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥