Wednesday, December 10, 2014

│OUTFIT│GALAXY

Konečne sme sa včera dostali k nafoteniu outfitu.. ono to nie je vôbec jednoduché, keď sa stmieva už pred 4 a máte okrem fotenia ešte trilión ďalších povinností. Ale ak blogujete, tak ma určite chápete! Dnes na mne môžte vidieť novú kabelku z choies, ktorá je podľa mňa úplne perfektná, má zaujímavý tvar a síce nemám veľmi rada kabelky s potlačou, táto je originálna a zaujímavá. Navyše tvoria s galaxy šatkou skvelé duo, čo myslíte? ^_^ Chlpatú vestičku ste na mne mohli vidieť naposledy asi minulý rok, tento som si ju veľmi neužila, lebo akosi hneď prišlo obdobie zimných búnd a teplých kabátov, no na jar to skúsim napraviť. :) 
 Tento aj budúci týždeň ma ešte čakajú zápočty, aj dva predtermíny skúšok, tak dúfam, že to rýchlo ubehne a keď budem mať voľno od školy, určite sa budem viac venovať blogu! Plánujem aj nový design, určite sa tu objaví viac outfitov a ďalšie články s tipmi na vianočné darčeky. Zatiaľ sa majte krásne, a tým, ktorých tiež čakajú skúšky a zápočty, držím palce! :)

 │faux fur waistcoat/vesta, handbag/kabelka: Choies│boots/topánky: H&M│scarf/šatka: Romwe│

8 comments:

  1. Tak to určite chápem ! ja som už tiež dlhooo nič nestihla nafotiť tak je to včetko ohladom outfitov mrtve :D.
    A veľmi máš zaujímavú kabelkuu ;)
    Galaxy vzor som už nevidela hodnú dobu a vyzerá to aj s tým šálom super ! :)

    ReplyDelete
  2. that purse is so unique! really stands out against your black outfit!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Taška vyzerá naozaj zaujímvo ♥

    ReplyDelete
  4. Galaxy potisk se mi na šátku i kabelce moc líbí :) Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  5. tak nádherný outfit! :O väčšinou sa mi galaxy nepáči ale toto je pecka! :) aj kabelka aj šatka super s tou čiernou
    www.gummybaum.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Moc povedený outfit! :) Líbí se mi bundička.

    http://assecondmoments.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Absolutely fabulous,

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥