Wednesday, June 11, 2014

|WISHLIST| SUMMERTIME

Konečne teplooooo! ^_^ Síce mám pocit, že všetkým okolo mňa by vyhovovalo tak o 15 stupňov menej, ja sa z aktuálneho počasia veľmi vytešujem :). A samozrejme treba vyletniť aj šatník, aj keď som zistila, že som mohla letné veci objednávať už dávnejšie. Teraz mi chodia domov kúsky, ktoré veľmi v tomto počasí nevynosím a zas tipujem, že keď mi konečne dorazí trojo šiat (ktoré som nedávno objednala a teším sa na ne veľmi preveľmi ^_^) bude zas upršané a chladné počasie, ha. A čo nové by teda potešilo moju dušičku?
1. Overaly - pre mňa jeden z najideálnejších kúskov na leto. Nemusíte riešiť čo hore a čo dole, či to ladiť bude alebo nebude, jednoducho to všetko vybavíte jedným kúskom. A oproti šatám majú zas výhodu v tom, že nemusíte prekladať pri sedení nohy a báť sa, že bude vidno aj to, čo vidno byť nemá, ha. Slnečnicový je už na ceste ku mne, na leto bude skvelý! ^_^ A v krajkovanom prevedení som zohnala zatiaľ len šaty, uvidím, či si s nimi vystačím :).
2. Džínsové šortky - ďalší z letných must have kúskov! Hodia sa takmer ku všetkému, k elegantnejším alebo športovejším vrškom, takže nejaké musím čo najskôr zohnať. Mám momentálne len jedny s vybíjancami, no chcela by som nejaké neutrálnejšie.
3. Crop topy - Leto, slnko, teplo ..k tomu proste crop topy patria! Neviem, ako som bez nich mohla fungovať minulé leto, no tento rok to plánujem určite napraviť :).
4. Boty - na mojom wishliste asi nikdy nechýbajú. Som proste závislák, čo si budeme hovoriť. Tento rok by som si konečne rada kúpila sandálky na podpätku, presne tieto z koláže som si zamilovala! ♥ A tie pod nimi už sú objednané, budú sa hodiť do chladnejších alebo upršaných dní.. a potom na jeseň ich tiež určite využijem.
5. Kabelky - Jednoduchá, veľká, čierna, do ktorej sa vojdú všetky moje nepotrebnosti. A nejaká menšia hnedá, alebo kľudne aj ruksak, ktorá by mi síce spravila radosť, ale bude to asi skôr vec náhody - ak nájdem nejakú peknú za príjemnú cenu :).

Čo poviete na môj výber? 
A čo nové by ste si chceli na leto pokúpiť vy?

Eyes Print Dress
Only $11.99 on June 12th, for 24 hours!
Save 52% and enjoy FREE SHIPPING!

100 special pieces iPhone 5/5S cases from our Print Collection will be send out randomly.
>>http://goo.gl/zebCBe
 


2 comments:

  1. Hrozně moc si přeji podobné jeanové kraťasy, takové ty s vyšším pasem :) snad se zadaří sehnat :-)
    Držím palce,ať šaty dorazí co nejdříve :)

    ReplyDelete
  2. skvele veci:) tie šortky a crop topy <3

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥