Tuesday, May 13, 2014

|OUTFIT| STRIPES&DOTS

Ahojte! Ozývam sa po ďalšom úspešnom zápočte, no zároveň vystresovaná zo zajtrajšej skúšky. Tak všetci povinne držte palce, ja tiež držím všetkým skúškujúcim alebo maturujúcim ;). A dokonca aj dnešný outfit je tak trochu školský, teda aspoň tá taška - aktovka mi ju pripomína. Okrem nej som po dlhšej dobe vytiahla košieľku, na ktorú som už aj zabudla, ulovila som ju raz v sekáči asi za 50 centov, ha. Tiež môžte vidieť nový svetrík, ktorý je podľa mňa krásny a zaujímavý hlavne svojím krajkovým detailom a nové botky, ktoré som vám tu už párkrát spomínala. Čo nové ste si naposledy kúpili vy? :) 
Btw ignorujte moje rozlietané strapaté vlasy, fúkalo ostošesť a dokonca začínalo pršať, tak som rada, že sme fotky vôbec stihli. ^_^
handbag, cardigan: Persunmall│shirt: secondhand│shoes: Sammydress

15 comments:

  1. áách opět úžasný outfit!! :-)
    Znáš Game of thrones? Hrozně mi připomínáš jednu postavu z toho seriálu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne všetkým ♥
      A áno GOT pozerám, ale neviem o tom, že by tam bol niekto, kto by sa na mňa podobal :D

      Delete
  2. to je strašně super :)) Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  3. Hrozne sa mi páči tá kabelka a pásiky s bodkami, to je tiež moje :-).
    The city of fashion

    ReplyDelete
  4. Jooj, parádne všetko do jedného, ale botičky, tie ma dostali najviac ♥

    ReplyDelete
  5. Hrozně moc ti to sluší! :) a hodně štěstí se zkouškou

    ReplyDelete
  6. Ten svetřík je nádherný :) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Miluju námořnickou modrou a pruhy!! A v kombinaci s hnědou je to super a nebo i s zlatou<3 krásný!

    ReplyDelete
  8. krásná!! máš nádherného pejska a držím palce, at zkoušku zvládneš :)

    ReplyDelete
  9. Máš to moc hezky sladěné. A líbí se mi ten krajkový detail na svetříku :)

    http://anesagill.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love your whole look, and the bag is amazing! You have such good taste in clothing.

    Much Love,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. krásné! líbí se mi to do posledního detailu <3 a za vlasy se neomlouvej, přijdou mi na těchto fotkách právě úplně perfektní :D :))

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥