Monday, November 25, 2013

|inspiration| Sweater Weather

 Síce som vždy tvrdila, že zimu a sneh nemám rada, dnes, keď som sa ráno zobudila, pozrela z okna a zbadala prvý tohtoročný sneh, bola som z neho strašne natešená :). Neprešlo ma to ani po tom, čo som vonku riadne vymrzla, tak dúfam, že mi to nadšenie zostane celú zimu. Som teda akosi naladená, trochu už aj vianočne, ale vianočnú inšpiráciu si nechám na neskôr :). Dnes teda aspoň kopu svetríkov, ktoré sú do tohto počasia ideálne! Ako sa máte vy? Tiež sa vytešujete alebo práve naopak? 
images source: tumblr.com

10 comments:

  1. Milujem takéto svetre :3 Pekná inšpirácia. Tak tu u nás na Východe ešte nesnežilo a dúfam, že tak skoro ani nezačne :/

    ReplyDelete
  2. Já svetry úplně miluju. U nás dneska taky poprvý sněžilo a mělo jsem hroznou radost:3

    ReplyDelete
  3. najviac sa teším na sweater weather! ♥

    ReplyDelete
  4. Loving chunky sweaters right now! I'm in search for a cream one.

    xo,
    Tania

    ReplyDelete
  5. You have such a lovely blog! And I love this post! :)

    P.S. I'd like to invite you to my VERY FIRST INTERNATIONAL GIVEAWAY. The rules are really simple, and the gift is a voucher for shopping... You choose what, so please join! I expect you. Good luck xx
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/11/international-christmas-giveaway-gift.html
    xo, Tina

    ReplyDelete
  6. Tak ja sa teda radujem uplne najviac, Vianoce zboznujem, sneh sice menej, ale patri to k tomu. ;) A co sa tyka svetrov, podla mna je malo nadcasovejsich a univerzalnych kuskov ako prave svetre. ;)

    ReplyDelete
  7. nejňuňatější svetříčky! u nás sněží jenom tak, že se to po dotknutí čehokoli hnedka rozpustí, takže nic moc. na Vánoce se ale stejně těším! :)

    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. Miluji svetříky! :)) Jo taky jsem byla ráno uplně natěšená ze vidím první sníh :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥