Sunday, May 26, 2013

|inspiration| Combination: Sako

Na nude sako som nerazila pred pár týždňami v sekáči za euro myslím a zistila som, že sa dá nosiť takmer h hocičomu. Páči sa mi v kombinácii s čiernou, hnedou či inými pastelovými farbami a tiež k elegantnejším aj ležérnejším outfitom. Proste sa hodí takmer vždy a všade a ak vám v šatníku chýba, určite s kúpou neváhajte :). Dnes mám pre vás pár kombinácii práve s nude sakom, ktorá sa vám najviac páči? A čo vy a saká? Nosíte/Nenosíte? 
do školy     |     na nákupy

na kávičku     |     na párty

Ak aj vy radi vytvárate sety na Polyvore.com, budem rada, ak ma budete sledovať (odkaz vpravo v menu), pridáte sa do mojej skupiny TU, v ktorej momentálne prebieha aj súťaž - Polyvore contest!

12 comments:

  1. 4 obrázok - na párty sa mi veľmi páči. Ten by som nosila najradšej ale aj ostatné si samozrejme veľmi pekne spravila. Ja by som veľmi rada nosila sako bohužiaľ mám iba jedno ale chcem si určite kúpiť ďalšie :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. pěkné, líbí se mi všechny kombinace :)

    ReplyDelete
  3. 1. a 4. sú najkrajšie :-))

    ReplyDelete
  4. wow!skvělá inspirace,rozhodně 3 a 4)

    ReplyDelete
  5. mne sa strašne páčia saká, lenže ešte som nenašla lacnejšie ako 30€ :/ a v sekáčoch som objavila len samé také, ktoré veľmi nelichotia ženskej postave :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja som tiež dlho hľadala a zistila som, že sú vo všetkých obchodoch strašne drahé, v sekáči treba dlho hľadať, vyberať, skúšať , ale ak máš šťastie, nájdeš :) Ja mám zo sekáču asi všetky, čo mám doma :)

      Delete
  6. Všechno je krásný! Nejvíce se mi líbí první a druhý!:)
    Tvůj blog se mi hrozně lííb, hlavně tvůj design, děláš si ho sama, máš ho stažený nebo ti ho někdo dělá?:)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, design si robím sama, inšpirujem sa aj inde, ale nakoniec pospájam, všetko pekné, čo nájdem dokopy :) Mám rada jednoduché, ale zároveň niečím zaujímavé designy :)

      Delete
  7. v sekáči za euro? kedy? ako? kde? ja o ňom tajne snívam po nociach už dlhooo.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No treba hľadať :)) to moje je dokonca pôvodne z H&M :)

      Delete
  8. každá je niečím originálna, ale asi tie prvé dve:)

    ReplyDelete
  9. Saka miluju :) Dokáží pozvednout jakýkoli outfit :) Tvoje kombinace se mi líbí, jdu tě sledovat na polyvore :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥