Monday, April 01, 2013

|favourite| White is a new black!

| mikina s hrotmi: H&M | sako, košeľa s detailom na límci, náušnice: Ahaishopping.com |

S príchodom jari (ehm, teda možno je to práve naopak, tým večným bielym fuj snehom, ktorý bude dúfam čo nevidieť preč, pretože som už zimné bundy a kabáty schovala do skrine a vytiahnúť ich do novembra odmietam) mám chuť nosiť čoraz častejšie bielu než čiernu. Pripadá mi taká čistá, žiarivá a elegantná. Keďže ale v mojom šatníku čierna stále výrazne prevláda, začínam sa zásobovať aj bielymi kúskami, najlepšie tými s krajkou či nejakými výraznejšími detailmi, ktoré som si v poslednej dobe veľmi obľúbila a krajka a biela proste idú k sebe! Skúsila som aj prvú výmenu na VV, ktorá bude dúfam úspešná a domov mi príde krásne biele sako z H&M a sadne mi ako uliate :). No čiernu ale určite tiež nezanevriem a s bielou budú tvoriť takisto skvelú dvojku! Veľmi by ma potešili aj nejaké áno zas samozrejme s krajkou oxfordky a k nim jednoduché psaníčko  (stále som neprišla na slovenský názov, a malá kabelka do ruky či s tenkým remienkom cez plece sa mi vypisovať vždy nechce, ha), biele jednoduché šaty hodiace sa ku hocičomu - dresses for woman a nejaké krásne výrazné šperky (biely či „diamantový“ statement náhrdelník za dobrú cenu hľadám už dlho - no nech je už konečne krajšie a môžme v takýchto krásnych veciach výjsť aj vonku, prechádzať sa v parkoch a vysedávať na lavičkách! Teším, teším, veľmi moc! :)

A čo vy a biela? Tiež jej fandíte či u vás vedie čierna klasika?

Mimochodom aspoň tak dodatočne Veselú veľkú noc vám prajem, dúfam, že ste si voľno dostatočne užili a prežili ste ju rovnako spokojne ako ja, s kopou dobrôt, tento rok konečne úspešne nevykúpaná a ani nevyšibaná (a čo keď budem chorá a škaredá!). 

21 comments:

  1. biela je krásna, ale priznám sa že viac nosím čiernu..no teraz na leto siahnem aj po bielej :)

    Veronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na leto je to určite lepšia voľba :))

      Delete
  2. skvělý výběr, asi s bílou taky trochu podvedu černou :))

    ReplyDelete
  3. Ach, vše takové krásné, světlé, jarní :) A fandím obou barvám, nedokážu si vybrat.

    ReplyDelete
  4. ty boty jsou rozkošný! jinak bílou nemusim, černá je prostě černá :D

    ReplyDelete
  5. Tá mikina s hrotmi je na zjedenie!
    U mňa je to s farbou oblečenia tak, že preferujem buď čiernu, bielu, alebo kombináciu týchto farieb. V poslednú dobu mám pocit, že inak ani oblečená nechodím :D

    ReplyDelete
  6. ja mám na ceste biele šaty, ktoré využijem určite na leto, s opálením budú vyzerať super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to hej, biela v kombinácii s pekne opálenou pokožkou vyzerá skvelo! :)

      Delete
  7. Biela farba je nádherná, a biela krajka je proste naj ♥

    ReplyDelete
  8. okrem tých topánok sa mi páči úplne všetko ,, aj ked u mňa prevláda radšej čierna :3 proste je to čierna a nad ňu nič nemá :D

    ReplyDelete
  9. ta košile a blazer, dokonalost!

    ReplyDelete
  10. Druhý, tretí top & sako chcem ! :3 Ja nosím bielu každodenne, keďže si kupujem viac-menej iba biele tričká ;D

    ReplyDelete
  11. Bílá je moje oblíbená barva. Na pozítří mám naplánovaný bílý new in článek. Tady se mi líbí hlavně ty oxfordky a sako. :-)

    alltinygems.blogspot.cz zvu Tě na GA o Freeman masku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to sa určite mrknem :) a ďakujem za pozvanie :)

      Delete
  12. Super výběr :) Bílá je skvělá, ale černá je černá :)

    ReplyDelete
  13. Máš nádherný design, wow!
    Mimochodem, bílé věcičky miluju, je v nich čistota a jednoduchost a přesto jsou strašně živé a příjemné. Super výběr!

    ReplyDelete
  14. Já bílou moc nevyhledávám, nemám ráda, jak je většina oblečení průhledná :D

    ReplyDelete
  15. úplne milujem bielu, patrí k mojim najobľúbenejším farbám, máš úžasný wishlist brala by som z neho všetko :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥