Sunday, March 10, 2013

|waitlist|

Poznáte ten pocit, keď niečo objednávate a neviete sa dočkať, kedy vás po príchode domov bude čakať nejaký balíček z číny? :) Momentálne každý deň čakám a dúfam, že už dorazilo to či to, nech to vyzerá tak, ako to vyzerať má, nech sa to nerozpadlo po ceste a nech  mi to sedí! Na porovnanie som mrkla na svoj wishlist a síce nakupujem, zistila som, že sa podľa neho vôbec neriadim a zisťujem, že stále potrebujem niečo ďalšie a ďalšie :). Hlavne na tom ebay, niektoré veci sa tam proste nedajú nechať za tie super ceny! Tiež to tak máte? 

| Náhrdelník: efoxcity.com | Sukňa, collarclips, paletka a riasenka: Ebay Trenchcoat, šaty, šatka (a náušnice, na ktoré som zabudla): martofchina.com | a oxfordky, ktoré už dorazili (no koláž som robila ešte predtým, než som to zistila): thboxes.com |

14 comments:

  1. Vše vypadá skvěle. To čekání znám, měla jsem objednanou studded kabelku z USA přes E-bay, ale někde se cestou můj balíček ztratil a nedorazila mi, takže jsem zpět dostala peníze a čekání skoro měsíc a půl se mi nevyplatilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak je fajn, že ti aspoň vrátili peniaze :)

      Delete
  2. skvelé veci,ja nemám a ani tak skoro nebudem mať paypal,takže nekupujem nič,ale na tom ebayi majú fakt super lacné veci .)

    ReplyDelete
  3. Ten náhrdelník je úžasný, aj ja chcem taký :) :P

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love the skirt, jacket, shoes, everything :D!

    ReplyDelete
  5. Všechno vypadá úžasně, držím palce ať ti vše co nejdřív přijde a sedne ti to :)

    ReplyDelete
  6. na podobnou sukni se taky chystám...a collarclipy.. dnes jsem stvořila doma, ale spojené řetízkem, zkus mrknout tu :) http://seethrucloset.blogspot.cz/2013/03/collarclips.html

    jinak nemáš strach z kvality té kosmetiky?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tá mascara je Maybelline, tie mám rada a celkovo za tie ceny by som tu nezohnala určite o nič kvalitnejšie veci :)

      Delete
  7. poznam poznam a cakam taktiez :)
    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek produktov Macadamia Hair tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. ja teraz tiež čakám na botasky ktoré som si objednala ,, a vôbec sa ich neviem dočkať :D

    ReplyDelete
  9. Ja som si objednala taktiež tú šálu a je nádherná, dnes mi prišla.. ale je taká ľahučká a jemná.. :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥