Tuesday, December 04, 2012

|favourites| Firmoo glasses

Áno, aj ja som prijala ponuku od Firmoo.com a vybrala som si jedny okuliare. Na výber ich bolo veeeeľa, a tak mi trošku trvalo, kým som sa rozhodla, no nakoniec som si vybrala tieto. Prišli mi asi za 10 dní od odoslania a to sa ešte zdržali na colnici. Vyzerajú kvalitne, s okuliarmi mi dorazila aj celá výbava: puzdro, handrička, obal aj kadejaké šróbiky, ktoré aj tak určite postrácam :). 

Máte aj vy nejaké? Ak nedovidíte na malé písmenká alebo ďaleké nápisy, mrknite sem a môžte si vybrať jedny zadarmo, pričom zaplatíte len poštovné! 


14 comments:

  1. tiez mam od nich podobne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  2. really cute <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. V rámci spolupráce som mala poštovné zadarmo ;)

      Delete
  4. tie sú skvelé teším sa kedy prídu tie moje :)

    ReplyDelete
  5. Ja som vyhrala giveaway na túto stránku. Mám kód na poukaz 20 dolárov a môžem to využiť do 25. decembra. Ja mám dobré oči, tak neviem či to nedoprajem niekomu inému.
    Prosím, nevieš aké je poštovné ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tam je na výber, či chceš okuliare do diaľky, na blízko alebo aj normálne "len na okrasu" ;) Poštovné neviem koľko je, skús pohľadať niekde na stránke :)

      Delete

Thank you for every lovely comment! ♥