Thursday, December 13, 2012

|diary|

...
- ráno mi nestačia jedny rukavice
- za pol dňa sa mi úplne premočia a rozpadnú topánky, ktoré ešte ráno vyzerali celkom pevne
- mám nové topánky, ktoré sú pevné a krásne a nenechám ich len tak sa rozpadnúť
- autobus mešká a mešká a ja sa medzitým stihnem vrátiť domov a prezuť, pretože pri ceste na zastávku som zistila, že v topánkach na opätkoch sa ďaleko nedostanem
- autobus zas mešká, meškajú aj vlaky a trolejbusy
- primŕza a odtláča sa mi riasenka
- autobus mešká a ja s tým už počítam, tak som ráno mala 10 minút navyše a po sto rokoch som použila tiene na oči
- o 4 je už skoro tma 
- foťák odmieta v skorotme fotiť normálne fotky a tak vám nemôžem ukázať postorokoch líčenie
- hnevám sa na foťák, tmu, autobusy, vlaky a trolejbusy, na všetok sneh a zimu
..
toť zhrnutie posledných dní, dúfam, že vy sa máte lepšie :).
photo me and source

1 comment:

Thank you for every lovely comment! ♥