Sunday, May 06, 2012

| new in | Cosmetics

Dnes len ukážka toho, čo nové sa u mňa z kozmetiky objavilo. Postupne vám na prípravky spravím aj recenzie, len si na to musím nájsť čas. Konečne mi teda dorazil aj balíček z Avon-u, ktorý som si objednala asi pred mesiacom, z tých vôní som úplne nadšená! :)
/ sprej na vlasy / telové mlieko / šampón proti lupinám /
 / odličovacie tampóny / nivea krém / lak na nechty / dove kondicionér na poškodené vlasy /

Čo nového z kozmetiky ste si za posledné dni dopriali vy? :) 

5 comments:

  1. Taky ráda nakupuju věci z Avonu.To tělové mléko mám taky)
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. to telové mlieko musí mať krásnu vôňu :)

    ReplyDelete
  3. mám rovnaké telové mlieko a k tomu krém a peeling na tvár od Avonu :) tá vôňa je božská ♥

    ReplyDelete
  4. to telové mlieko mám tiež, úžasne vonia :) tiež si rada objednávam veci z Avonu alebo Oriflame :)))

    http://simply-cherry.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥