Friday, March 30, 2012

| new in | The last gift

V stredu som dostala oneskorený darček k narodeninám, ktoré som mala na začiatku marca :), a veľmi ma potešil, tak sa s vami oň chcem podeliť ;). Ja som úplný úchyl na takéto krabičky, šperkovničky a podobné veci, doma ich mám naozaj kopu, raz vám o nich môžem spraviť aj článok. Táto ma aj napriek tomu očarila, je krásna a zmestí sa do nej toho veľa, asi by som sa mala vydať na "malý" nákup nejakých doplnkov, aby som ju čím skôr naplnila :).
Vo vnútri sa ukrývali ešte tieto rozkošné "ovocné" náušničky :)
Sue

5 comments:

  1. Vypadá tak pěkně starobyle :). Líbí se mi :).

    ReplyDelete
  2. Je moc krásná! A když jsi měla ty narozeniny, tak teda trochu opožděně všechno nejlepší :)

    ReplyDelete
  3. takové krabičky mám moc ráda!
    -náušničky jsou super ;)

    ReplyDelete
  4. tie náušničky sú tak zlaté :D

    ReplyDelete
  5. krásný blog, jsem tvůj nový čtenář :o) když budeš chtít mrkni i ty na můj blog ;)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥