Friday, August 05, 2016

|OUTFIT| AT THE PARK


Kto ma pozná, vie, že milujem parky. Nekonečné prechádzky, vysedávanie na lavičke a sledovanie ľudí. Nemám na mysli sledovanie doslova, nebojte, nie som žiadna stalkerka, skôr pozorovanie ich správania. Niekedy si to ani neuvedomujem, no môj pohľad sa aj na úplne cudzom človeku dokáže zastaviť na dlhú chvíľu. Rada pozorujem, ako sa ľudia správajú, či už v prítomnosti iných alebo keď sú sami, rada premýšľam o tom, aký životný príbeh si žijú... A občas sa zamýšľam aj nad tým, čo by napadlo iných pri pohľade na mňa. Veľa ľudí hovorí, že som ten typ človeka, ktorý je vždy dobre naladený, usmievavý a bez starostí. Ono to tak úplne nie je pravda, no snažím sa riadiť jedným heslom - ak sa mračím a hnevám vo vnútri, prečo to prenášať i navonok? Síce ťažšie, no na druhej strane oveľa prínosnejšie, je nahodiť úsmev, posnažiť sa aspoň takouto maličkosťou ušetriť svet od ďalšej negativity a možno práve ten váš úsmev môže niekomu spríjemniť deň. 

Verte mi, aj ja musím chodiť do práce, aj ja musím upratovať byt, aj ja mám vo svojom okolí kopu ľudí, ktorí mi "pijú krv" a každý deň sa pridá niekto, kvôli komu sa zamyslím, prečo sú ľudia tak zlí/hlúpi/nenávistní.. ale aj napriek tomu ráno vstanem a do sveta sa opäť vyberiem s úsmevom na tvári. Za ten pocit, keď vám ho niekto opätuje, to predsa stojí. :) 

| šaty/dress: Choies | topánky/sandals: Deichman | kabelka/bag: Lovelywholesale |

13 comments:

  1. Jee tak to je moc krásný a ta kabelka ♥

    ReplyDelete
  2. Tak to je nádhera! Nie len to prostredie, ale aj ty v tých vílovských šatičkách♥

    ReplyDelete
  3. veľmi pekné fotky, pristane ti to :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Krásny outfit! Skvelé prostredie, v ktorom si myslím, že som aj bola! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Tiež som človek, ktorý sa napriek starostiam radšej usmeje a veľmi sa nesťažuje. Ak mám už skutočne zlú náladu, tak to ľudia už vôbec nevedeia pochopiť, veď ja sa predsa vždy len usmievam a tak. :D
    Tie šaty ti veľmi pristanú, sú úplne nádherné ♥
    DominicaLand

    ReplyDelete
  6. hezky napsaný článek, občas také se dívám na lidi a přemýšlím:)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  7. Your blog post is great in your website thanks for sharing. Designer blouse approciate at match for saree, lehnga occuiped on it.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥