Friday, May 06, 2016

|OUTFIT| FLOWER POWER

Ahojte! Posledné dni som bola na blogu menej aktívna, no aj napriek tomu som plánovala články, vymýšľala novinky, fotila a dokonca aj točila. Konečne som sa dokopala k natočeniu videa, ktoré som plánovala už dlhooo, ale akosi som vždy váhala a nakoniec to skončilo len pri plánovaní. Dnes ale už na youtube nájdete môj kanál, kde budem postupne pridávať aj ďalšie videá (tak bežte kuknúť a napíšte mi, čo by vás bavilo, zaujímalo, čo by ste si radi pozreli...). ;) 
Popri natáčaní lookbook-u som outfity aj nafotila a detailnejšie ich všetky uvidíte aj tu. Pokiaľ ste nedočkavé, čaká na vás video, v ktorom si môžete pozrieť spoiler na všetky už teraz. Dajte mi vedieť, v akej kombinácii sa klobúk najviac páči vám a o čom by mohla byť ďalšia séria "Ako nosiť..?". Teším sa na vaše komentáre, majte sa krásne! 

 |kabát/coat, topánky/flats: Shein | top: H&M | džínsy/jeans: F&F | kimono: Newdress | kabelka/clutch: vintage | klobúk/hat: Bonprix|

13 comments:

  1. To video je skvelý nápad a myslím, že by si v tom mala pokračovať!

    ReplyDelete
  2. To video je úplne super a outfit je veľmi pekný!

    ReplyDelete
  3. Hezké outfity, ale chtělo by to, přečíst si článek na blogu Aničky o udržitelné módě. http://www.annastranska.com/2016/04/sustainability.html
    K.

    http://inkpotstories.com/

    ReplyDelete
  4. Vypadá to úžasně! :)

    ReplyDelete
  5. Pekný, romantický outfit! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Video aj celý outfit sú dokonalé!! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  7. Celé sa ti to veľmi podarilo♥ Outfity aj samotné kúsky sú prekrásne a tebe to v nich veľmi svedčí! Len tak ďalej:)

    ReplyDelete
  8. love your first look~so beautiful
    vintage abendkleider

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥