Sunday, March 13, 2016

|INSPIRATION| SPRING VIBES

Krásne ránko!
Čo vás napadne ako prvé, keď počujete slovíčko jar/jaro/spring? Kľudne na chvíľku zatvorte oči, predstavte si, ako sa vás dotýkajú hrejivé slnečné lúče, no stále trochu pofukuje chladný jarný vetrík, započúvajte sa do spevu vtákov a vdychujte vôňu kvetov... Áno, u mňa sú to rozhodne kvety! Na uliciach, v záhradách, v obchodoch, na balkónoch, v kvetináčoch, vázach a dokonca aj na oblečení. Čoskoro dúfam kvetová mánia vypukne a ja sa neviem dočkať. :) Na privolanie jari som pripravila aj tento článok plný kvetov (samozrejme), jarných kúskov, jemných doplnkov, vzorov a pastelových farieb! 

 A na jar začínam pripravovať nie len blog, ale pomaly už aj šatník - čierna farba momentálne u mňa nemá šancu (aspoň čo sa nákupu nových kúskov týka), snažím sa trochu ho presvetliť a doplniť práve o jemné pastelové farby. Mentolová a broskyňovo-ružová sú pre mňa naj, a čo vaše obľúbené? 
Sukne a šaty si budú musieť ešte nejakú dobu asi počkať v skrini, no aj s džínsami sa dá vyskladať krásny jarný outfit - nebojte sa experimentovať, určite nič nepokazíte ani kombináciou elegantnejšieho vršku a roztrhaných džínsov, a pokiaľ máte rešpekt pred vzormi a farebnou potlačou, dajte jej šancu aspoň na doplnkoch. ;)
Pre viac outfitov mrknite na môj polyvore, pre viac jarných kúskov sa bežte pozrieť do obchodov či poprehrabujte e-shopy ako ja. Určite si nájdete niečo, čo vám padne do oka (a deň žien nebol tak dávno, tak sa môžme aj odmeniť). :) 

8 comments:

  1. Pekne outfity, na jaro se uz moc tesim :)

    ReplyDelete
  2. Pekne outfity, na jaro se uz moc tesim :)

    ReplyDelete
  3. super outfity, miluji pastelové barvy :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Tak tie sú naozaj nádherné <3 Jar, už prosím príď!!!
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  5. Naprosto skvělá inspirace a kousky! Nejvíc se mi líbí šaty v prvním outfitu, džíny v druhém outfitu a svetr v posledním!

    ReplyDelete
  6. Marvelous Designer Ethnic Collection Online Designer Anarkali Salwar Suits
    Designer Sarees Supplier | Wholesale Dress Material

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥