Sunday, October 25, 2015

│OUTFIT│DARK

 Síce mám v poslednej dobe takmer stále dobrú náladu (a ak aj náhodou nie, aspoň sa o to snažím - pretože pozitívne myslenie, to je skutočne základ šťastného života), aj tak mám väčšinou chuť na čiernu či šedú farbu. Čo sa oblečenia týka, nikdy som nebola veľmi na výrazné farby, a aj keď si už nejaký "žiarivý" kúsok kúpim, zvyčajne skončí niekde na dne skrine a vytiahnem ho naozaj len raz za čas. Tak to bolo napríklad s červeným kabátom, s mentolovou sukňou, aj s ružovým svetríkom. Vždy dám prednosť čiernej klasike, obľúbenej šedej či hnedej. Možno je to trochu podvedome ovplyvnené tým, že nerada vytŕčam z davu a lákam na seba pozornosť. Nedávno som si ale pri prezeraní Ivankinho blogu (ktorá je pre mňa blogovou kráľovnou <3) uvedomila, že farby sú super, že sa s nimi dá krásne vyhrať, pokiaľ to žena vie, a že by som im mohla dať šancu. :) Ako ste na tom vy a farby? Tiež s nimi bojujete a uprednostňujete skôr čiernu a jej podobné? 
Teším sa na vaše komentáre! 
Majte sa čo najkrajšie a užite si zvyšok víkendu! ;)

7 comments:

  1. Krásne topánočky ! celou outfit je veľmi pekne zladený :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Krásný kabátek :) takový bych nutně potřebovala. Myslíš, že ho ještě seženu? Děkuju :))

    Style Solution

    ReplyDelete
  3. Krásny kabátik a nádherný outfit:)..odkiaľ je kabátik?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. také volím spíše tmavé barvy :) kolikrát ani nevím proč...
    moc pěkný outfit, tobě takové kabátky strašně sluší. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Farby sú super no nekombinujem ich až tak často :)
    Tak strašne, ale v dobrom ti ten kabát závidím. Je fakt krásny. :)
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥