Thursday, September 03, 2015

│TOP 10│AUGUST

Dnes je síce už tretí septembrový deň, ale ja tu mám pre vás ešte zhrnutie minulého mesiaca. Tento typ článkov som si obľúbila a baví ma tak nejak viac premýšľať nad tým, čo ma potešilo, čo ma prekvapilo a čo si získalo moju pozornosť. Budem rada, ak mi aj vy dáte nejaké tipy, či už na seriál/film, vašu obľúbenú knihu, jedlo alebo niečo fajn z hudby. ^_^

1. Móda: Za toto leto som si úplne zamilovala kimoná, ale ak môj blog čítate pravidelne, to už iste viete. Nejdem sa teda opakovať zas a znova, pre mňa sú proste top fashion kúskom tohto leta. :)
2. Kozmetika: Moja pleť nikdy nebola dokonalá a už som sa zmierila aj s tým, že pravdepodobne nikdy nebude. Vyskúšala som už kooopu všelijakých výrobkov od čistiacich gélov, vodičiek, krémov až po antibiotiká. Tie najviac pomohli, ale len dovtedy, pokým som ich neprestala používať a pleť sa opäť nezačala vracať do pôvodného stavu. A tak som si povedala, že to nemá zmysel a vydala som sa jednoduchou cestou, ktorá buď pomôže alebo nie. Proste si pleť dôkladne čistiť aj viackrát počas dňa, používať minimum make up-u a piť litre vody. Na čistenie momentálne používam peelingový gél od Vichy a musím povedať, že som ani netušila, že mám doma v zásobe takú skvelú vec. Pleť je po ňom naozaj lepšia, hladkejšia, menej mastná - aj keď zásluhu na tom majú asi všetky vyššie spomínané faktory.
3. Hudba: Ak máte blbý deň alebo proste len na nič náladu, pustite si Walk off the Earth a hneď vám bude lepšie! Aspoň u mňa to zaberá. :)
4. Jedlo: Z jedla je to jednoznačne cottage syr, ktorý jedávam už dlhšie, ale tento mesiac som ho zjedla hádam toľko, čo za celý život nie, ha. Najradšej mám klasický biely a papám ho s hocičím - so zeleninou, prípadne k raňajkovej praženici, alebo aj s cestovinami.
5. Blog: Tentokrát som vybrala blog mladej slečny, ktorá mi svojimi fotkami učarovala na instagrame a cez ten som potom narazila práve na jej blog. Na prvý pohľad vôbec nevyzerá akoby žila v Nemecku a popravde asi žiadnu takú blogerku ani nesledujem, no všetko sa vysvetlilo tým, že je to pôvodom Švédka - tie sú v móde skvelé. :)  Ak vás teda nezaujímajú len klasické outfity, ale radi sa pokocháte aj krásnymi kvalitnými fotkami, určite na jej blog mrknite. ;)
6. Film/Seriál: Mám veľmi rada filmy či seriály, pri ktorých si treba ponamáhať hlavu, ktoré sú zamotané alebo keď sa veci vysvetlia až na konci a vy s otvorenými ústami dopozeráte titulky. Jedným z takých zamotaných, ktorý určite neodporúčam pozerať, ak budete unavení, je aj Coherence. Prvá polhodina filmu asi nikoho nenadchne, ale vydržte, zvyšok naozaj stojí za to! ;)
7. Kniha: K žiadnej novej knihe som sa akosi tento mesiac nedopracovala, asi sa začínam šetriť na začiatok semestra a knihy, ktoré budem musieť čítať a s ktorými budem musieť pracovať pri tvorbe seminárnych prác. 
8. Miesto: Ako som vám už písala v tomto článku (kde nájdete aj viac foto), navštívila som Košice a úplne som si ich zamilovala. Pre mňa sú top miestom (či mestom) tohto mesiaca. <3
9. Myšlienka/Citát:
"Your mind is a powerful thing - when you fill it with positive thoughts, your life will start to change."
10. Random: Za random vec, ktoré je pre mňa tento mesiac top (radšej ani nejdem počítať, koľkokrát som to slovo v tomto článku použila, ha), môžem považovať diár, o ktorom som vám písala tu. Používam ho dennodenne, zapisujem doň všetko podstatné aj nepodstatné - lepšie som si naozaj vybrať nemohla. Takže ak aj vy hľadáte ten pravý (v septembri asi ťažko, ale možno budúci rok), tak ho odporúčam všetkými desiatimi. :)

4 comments:

  1. Cottage cheese milujem aj ja a jedla by som ho na kilá ! :) Kimono som si chcela tento rok zaobstarať, ale nikde som nenašla také, ktoré by ma upútalo :/ tak možno budúce leto :) Krásne fotky aj super článok ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Cottage syr mám tiež rada☺...kimono som si tiež chcela kúpiť, ale žiaľ zatiaľ som nenašla také ço by sa mi veľmi páčilo. To tvoje je super☺
    Kukni môj blog:
    vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥