Thursday, August 27, 2015

│INSPIRATION│SUMMER TO FALL

Leto sa nám pomaly končí a veľa z nás už asi začína v obchodoch či na e-shopoch pokukovať po jesenných kúskoch. Síce to tak vonku možno ešte úplne nevyzerá a ťažko sa to priznáva (určite aspoň takým milovníkom leta a slniečka, ako som ja), ale o chvíľu nás predsalen čakajú chladné rána a večery, často aj daždivé dni.. Letné kúsky by sme ale nemali hneď zavrhnúť a zahrabať na dno skrine, určite sa dajú vynosiť aj počas chladnejších dní! Stačí prakticky doladiť zvyšok outfitu a kľudne ich môžme využiť aj na jeseň. Dnes mám pre vás pár tipov, ako na to. ;)

Kimono - Objavili sa na e-shopoch a v obchodoch som ich tiež spozorovala až toto leto, pre mňa sa stali jedným s obľúbených kúskov a už ste ich tu párkrát videli. Išlo práve o letné outfity so sandálkami, šortkami - určite vám ich ale ukážem aj v nejakých jesenných! Stačí vymeniť crop top za klasický, sandálky za členkové čižmičky, doplniť pančuchy a je to! :)
kimono

Šortky - Neviem, či som jediná, ale veľmi sa mi páči kombinácia krátkych šortiek a vršku s dlhým rukávom, kľudne aj nejakej poriadnej mikiny či hrubého svetríku. Čo hovoríte na takéto kombo vy? :)
shorts

Šaty a overaly - S nimi je to najjednoduchšie! Stačí pridať pančušky a máte hotovo. Členkové čižmičky či elegantnejšie gumáky nahradia sandálky alebo balerínky v chladnejšom a upršanom počasí. A v prípade, že ste športovejší typ, tenisky meniť netreba - môžte outfit ozvláštniť napríklad koženkou alebo trenčkotom, ktorý sa k jeseni skvelo hodí!
dress

Crop topy - Tie síce neodporúčam veľmi počas chladnejších dní nosiť, teda aspoň pre mňa je to práve výrazne letný kúsok, ale ak sa nájde niekto, kto sa ich nevie vzdať, treba si dať pozor, aby ľahko neprechladol. ;) Dôležité je teda pridať teplejší dlhší vršok, napríklad cardigan či "kabátik" a najlepšie aj džínsy či šortky s vysokým pásom.
shortscoat

Ktorých letných kúskov sa na jeseň neviete vzdať vy? A čo hovoríte na môj výber? :)
Btw ak sa vám v zľavách ešte stále nepodarilo nájsť to, čo ste hľadali, na choies momentálne prebieha veľký výpredaj, určite bežte pozrieť a možno ulovíte posledné letné kúsky! ;)

Teším sa na vaše komentáre, zatiaľ sa majte krásne! 

6 comments:

  1. Kraťasů se prostě nevzdám! :D :)

    ReplyDelete
  2. Tie outfity sú veľmi pekné ! :) Kimono som vždy chcela, ale nejako som si ho nestihla kúpiť. A šortiek sa nevzdám ani cez zimu ! dám pod ne nejaké pančušky a bude :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Moc krásné kombinace! líbí se mi všechny tři varianty! BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  4. Ta druhá a třetí kombinace je top<3

    ReplyDelete
  5. super kombinace a po podzimních kouscích ještě moc nekoukám :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥