Wednesday, March 04, 2015

│NEW IN│TARTAN SHIRT


Dnes vám predstavím najnovší prírastok do môjho šatníku a zároveň momentálne najobľúbenejší kúsok. Už dávno sa mi na wishliste objavila tartanová košeľa, neskôr som od toho upustila, pretože som nenašla tú pravú, a vynahrádzala som si to šálmi s týmto vzorom. Pred pár dňami mi ale prišla táto, ktorá ma prekvapila tým, aká je pohodlná a naozaj sa v nej cítim skvelo :). Najskôr ma od jej objednania odrádzali zlaté hroty, no nakoniec mi vôbec nevadia a práve naopak, krásne košeľu oživili! Čoskoro sa tu objaví v outfite. :) 
 A akým kúskom ste si urobili naposledy radosť vy? 

10 comments:

  1. Mám skoro stejnou a dokonce i podobnou zelenou. Je super, kostkovaný košile mám hrozně ráda. :)

    ReplyDelete
  2. Vypada skvele, nejakou takovou bych si taky chtela poridit, hodne se mi libi treba v kombinaci s cernou sukni :-)

    ReplyDelete
  3. Vypadá skvěle, miluju takové košile! :)

    ReplyDelete
  4. Je skvělá!! Já si naposledy koupila workout legíny které mi taky udělaly hroznou radost! :) :D

    ReplyDelete
  5. Já teď tartanovou košili nosím opravdu často. Mám jen o trošku vínovější odstín. Ta tvoje je ale taky krásná! BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  6. tuto košelu už mam druhykrát!:D prvykrát som si ju kupila už skoro 3 roky dozadu a je super!:D najprv v Zare a potom na Choies:) je naj!

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥