Wednesday, February 04, 2015

│HOT OR NOT│ BLACk&WHITE



Čiernobiela kombinácia nikdy neomrzí. Teda aspoň mňa nie - dá sa nosiť vždy a všade, vyzerá elegantne, no zároveň sa dá skvele použiť v ležérnom štýle. Preto som pri objednávaní tohto svetríka neváhala a vedela som, že ho určite vynosím. Určite ho tu uvidíte v nejakom outfite, v posledných dňoch ho nosím veľmi rada, akurát ma trochu sklamala kvalita, už po pár noseniach sa začal párať. Čo sa týka celkových čiernobielych outfitov, také u mňa nevidno asi veľmi často - takmer vždy do nich hodím nejakú farbu navyše, či už je to hnedá, ktorú nosím veľmi často, alebo béžová, šedá a podobne. A čo vy a black&white? Páčia sa vám takéto kúsky, kombinácie, outfity? Nosíte ich alebo sa tiež nechávate zlákať aj ďalšími farbami? :)
│backpack/ruksak: Ssense│shorts/šortky: Romwe│top: Choies │clutch/psaníčko: Céline│slip ons: Choies

6 comments:

  1. Ten svetřík je boží a taky se mi moc líbí ty hodinky, boty (jak na podpatku, tak slip-on) a top. Kombinace černo-bílé je pro mě rozhodně top a v poslední době je mojí hlavní kombinací :)

    ReplyDelete
  2. Určitě hot. černobílá kombinace je prostě vždycky chic! BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  3. Čiernobiela kombinácia je najlepšia, zbožňujem ju! Elegantná a nadčasová ♥

    ReplyDelete
  4. Cernobilou kombinaci mam moc rada, i kdyz se mi do toho taky vetsinou priplete i nejaka ta jina barvicka :-) A ten batoh je perfektni :-)

    ReplyDelete
  5. černobílá kombinace je super :)
    a pěkný svetr ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. svetrík je super, my sme ho mali v opačnej kombinácii, celý čierny a na ňom biela. Ale aj takto je super:)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥