Monday, November 03, 2014

│WISHLIST│WINTER

 Nerada to hovorím píšem, ale je to tak.. pomaly, no určite, prichádza zima. Ja teda už nejaký ten týždeň nevychádzam von bez čiapky a šálu, a keby som doma našla aspoň jedny rukavice (z každého páru mám len jednu, neviem, kde sa mohli všetky postrácať), určite by som nosila už aj tie. :) Som totiž úplne teplomil a zima je pre mňa tým najhorším a najneobľúbenejším ročným obdobím. 
 No keď ju už musím nejak pretrpieť, potrebujem poriadnu výbavu! Skriňa je síce už dávno preplnená, ja si samozrejme nemám čo obliecť (asi problém každej ženy, ha). A čo by ma potešilo a zároveň určite aj zahrialo?
 Kabáty - to, že mám radšej kabáty než bundy, ste si už možno všimli. Osobne mi pripadajú viac elegantnejšie, zaujímavejšie, ženskejšie. Mám už asi tri čierne, šedý, modrý, červený, károvaný (okrem topánkoholičky sa zo mňa určite stáva aj kabátoholička).. no chýba mi klasický, jednoduchý, čisto hnedý. No a ďalší, ktorý som si na prvý pohľad zamilovala, je už na ceste ku mne. ^_^ 
 Svetríky - tie tak nejak k zime proste patria a nikdy ich nie je dosť. 
"Papučky" - to by som nebola ja, keby sa tu neobjavili nejaké topánky. A síce s aktuálnym stavom som konečne takmer spokojná, k hnedému kabátu treba do mrazivých dní aj teplé hnedé botky. Síce veľa ľudí tieto "papučky" rado nemá, ja (a teda hlavne moje nohy) si ich neviem vynachváliť. ^_^
 Šály - s nimi je to ako so svetríkmi, je úplne jedno, v koľkých farbách ich máte, na zimu potrebujete nejaký nový! :) Ja mám najradšej kruhové, ale potešila by som sa napríklad nejakému s rozkošnými brombolcami alebo strapcami. A kožušinku som zháňala už minulý rok, no akosi mi stále chýba. 
Rukavice - o tých som už písala vyššie, je to nutnosť, čo si budeme hovoriť. :)

Tiež dopĺňate zimné zásoby huňatých hrejivých vecí alebo ste na zimu pripravené?
Prajem vám krásny pondelok a úspešný začiatok nového týždňa! ^_^

6 comments:

Thank you for every lovely comment! ♥