Monday, September 15, 2014

│INSPIRATION│

Nádcha, bolesť hrdla, hlavy a vlastne celého tela.. pre mňa taký klasický začiatok jesene. Takže už pár dní popíjam čaj, snažím sa do seba dostať čo najviac vitamínov, ležím v posteli a pozerám seriály a filmy (možno spíšem aj nejaké, ktoré sa oplatí pozrieť a spravím z toho článok s tipmi pre vás :) ).  Takže dnes sa zmôžem maximálne tak na článok s pár fotkami, ktoré ma v posledných dňoch oslovili. Tento týždeň ma čaká viac povinností, no určite si nájdem čas aj blog! Majte sa zatiaľ krásne. ^_^

│images source: Tumblr│

4 comments:

  1. Pěkný článek, vybrala jsi moc hezké obrázky :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  2. najs, posledná fotka najviac. prajem skoré uzdravenie, práve dnes som mega zmokla tak dúfam, že to nečaká aj mňa. :D

    ReplyDelete
  3. Tú vec na stene s nápisom IT'S OK má aj youtuberka/bloggerka essiebutton. :)

    ReplyDelete
  4. Moc pěkná inspirace :) Já jsem ráda, že se mi nemoc vyhýbá a jsem pořád zdravá jako rybička :)
    BLOG BY VERU

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥