Tuesday, August 26, 2014

|OUTFIT-M.| LIKE A LADY

 Ahojte! Ako sa máte? Ja priam výborne. Pred pár dňami ma v noci prekvapil Paťo, môj priateľ, ktorý sa vrátil z roboty v zahraničí o dva dni skôr a pri troch týždňoch naozaj počítate každý deň. Poobede sme išli do cestovky a kúpili sme super last minutku na Rhodos, ktorú si momentálne užívame. Budeme jazdiť na skútri, piť metaxu, pozerať na hviezdy, ohovárať predavačov a podobne. :D Nemala by som sa toľko tešiť, lebo keď sa na niečo tešíte, tak to nemusí vždy dopadnúť podľa vašich očakávaní a potom ste (sme) sklamané. Lenže ja si nemôžem pomôcť a tak sa teším, čo už. ;) Som preč 12 dní, tak sa nehnevajte, že nechám prispievať len Zuzku, ale veď ju máte aj tak radšej. ;D Budem na vás myslieť. Majte sa krásne. :)

9 comments:

  1. Dovolenou ti závidím a ty šaty jsou úžasné :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  2. krásne šaty. veľmi sa mi páči ten vrch:) a užívaj si dovolenku!
    http://petrakomarova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Kráaasny outfit, šaty sú za 100 bodov :)
    *sponkabob*

    ReplyDelete
  4. Krásnéé! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Taky bych hned jela a užívejte! :) Máš nádherný vlasy a šaty jsou super.

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou opravdu krásné, takové rafinované :)

    ReplyDelete
  7. Zuzana ! Elegant and sexy too.....Greetz Edwin. foto-edwin,nl

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥