Wednesday, January 08, 2014

|outfit| Casual

Takúto kombináciu volím, keď nemám chuť ani nápad vymýšľať niečo zaujímavejšie a zároveň je poskladaný z kúskov, v ktorých sa cítim najlepšie. Dobre padnúce čierne skinny džínsy sú pre mňa základným kúskom šatníka, k tomu svetrík, či už jednofarebný alebo so vzorom, kabát, veľký šál, ktorý už mám asi dva či tri roky a stále je mojim najobľúbenejším. A zaujímavá kabelka, do ktorej som sa zamilovala na prvý pohľad, na oživenie :). Mám ju z oasap a pôvodne som ju ani neplánovala objednať, pretože som myslela, že malú kabelku veľmi nevyužijem, no vojde sa do nej toho oveľa viac, než sa možno na prvý pohľad môže zdať :).

I choose combination like this, when I don´t want or I don´t have any idea to invent something more interesting and it is composed from pieces which I feel the best. Well-fitting black skinny jeans, which means basic piece of my wardrobe, with the sweater, either monochrome or with some print, coat, big scarf, which I already have about two or three years and it´s still my favorite. And the most beautiful handbag which I fell in love at first look. I got it from oasap and I originally didn´t plan order it, because it looks too small, but now I´m so happy that I change my mind :).
| kabát/coat: Persunmall | šál/scarf, topánky/boots: H&M | svetrík/sweater, kabelka/bag: Oasap | prstene/rings: Romwe |

11 comments:

  1. Ten kabát a taška sú úžasné. Pekný outfit :3

    ReplyDelete
  2. very nice look!!
    www.tunuevolook.com
    www.facebook.com/tunuevolookcom

    ReplyDelete
  3. Ten kabát je úžasný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Už jsem to říkala, červená ti sluší! :)

    ReplyDelete
  5. A ja mam prave taketo kombinacie uplne najradsej, si kocka! :) Inak aj ja som sa v poslednej dobe celkom naucila na male kabelky a to som neverila, ze sa to da! :D ;)

    ReplyDelete
  6. Krásne zladené a perfektná kabelka :)

    LeroseP

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥