Monday, November 18, 2013

|diary| Party time

Ahojte! Ako som sľúbila, dnes pridávam fotky zo soboty, keď sme si s Mariannkou spravili babskú jazdu. Stretli sme sa u nej, nahodili sa, čosi pofotili, pripili si a šli sme sa poriadne vytancovať do novootvoreného klubu :). Ja mám takéto večery veľmi rada a keďže nechodíme každý týždeň ale len z času na čas, je to super odreagovačka, navyše s takou super parťáčkou ♥. 
Ako sa máte vy? :) 

Dnes sme nafotili ďalšie fotky, takže zajtra čakajte outfit! :) 

11 comments:

  1. Presne taketo vecery zboznujem aj ja! :) Obom vam to pristalo a Zuzi, ty mas ten najuprimnejso-najrozkosnejsi pohlad (druha fotka zospodu)! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujemee ! :) Ty si zas najmilšia! ♥

      Delete
  2. Jéj, pekné fotky. Je vidieť, že ste si blízke :) Kiež by som mala už 18 a šla niekam do podnikov s nejakou kamarátkou - len tak. Ale asi by som si pripila max. vínom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pár rokov už sa znášame :D :) A ja víno práveže moc nemusím :)

      Delete
  3. jedným slovom kočky! :)

    ReplyDelete
  4. jedným slovom kočky!

    ReplyDelete
  5. Ale ale, tak vy takto vodku s džúsom popíjate.. :D
    My si väčšinou kupujeme vínko, po ňom nám (takmer) nikdy nie je zle, a ešte to aj celkom fajn chutí :)
    Ale fotky sú super, krásne ste, baby :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥