Friday, October 25, 2013

|review| Astor BB cream & make up

Ahojte! Ako som vám spomínala nedávno v príspevku, dnes tu mám pre vás po dlhšej dobe recenziu na nové kozmetické produkty, ktoré som si obľúbila. Oba sú značky Astor, za BB cream aj Make up som dala 7,99€, keďže som ich kupovala so zľavovými kupónmi z Evy. Kúpila som ich na vyskúšanie, túto značku mám rada, takže som dúfala, že mi budú vyhovovať. Po vyskúšaní som zistila, že sú oba výborné a tak vám ich chcem odporučiť :).
Zatiaľ mám doma len jeden BB cream (momentálne si ani neviem spomenúť na značku) a síce hydratuje, dobre sa rozotiera, veľmi nekryje. Tento od Astor je ale skvelý, pôdovne som ho plánovala používať pod make up, ale ak má moja pleť "lepší deň", make up ani nepotrebujem. BB krém zakryje nedostatky, pleť hydratuje a rozjasňuje. Má mastnejšiu konzistenciu, ale ja mám mastnú pleť a vôbec mi to nevadí. Dá sa teda používať samostatne alebo ako báza pod make up, ako kto potrebuje :).
Čo sa make up-u týka, k nemu tiež nemám žiadne výhrady. Od Astor som som používala už make up Skin Match, s tým som bola tiež spokojná, no má tmavší odtieň skôr na opálenú pleť a tak som teraz potrebovala nejaký svetlejší. Tento kryje skvele, nepoužívam už ani korektor, pleť zmatňuje, no nevysúša ju. Navyše má aj ochranný faktor SPF 22, BB krém SPF 25. Kúpite asi v každej drogérii, cena každého je 7,99€ (Make up bol myslím v akcii, takže možno viac). 

Máte s týmito výrobkami tiež skúsenosti? Prípadne aký Make up/BB krém používate vy?

6 comments:

  1. Wow, krásne kryje! Moja skúsenosť s BB krémikmi je väčšinou, že pekne hydratujú a voňajú, ale nekryjú vôbec. Tento vyzerá výborne!

    ReplyDelete
  2. Na to BB-čko som pozerala minulý týždeň v DM-ku, ale nechala som ho tam, nejako extra neľutujem, aj keď ho chváliš.. Ak by som sa raz rozhodla používať BB krémy namiesto make-upu, museli by mať aspoň strednú kryciu schopnosť a nebyť tmavé, resp. rovno oranžové ako to často býva (ako pozerám na fotky, tak aj tento Astor by som potrebovala omnoho svetlejší). :D Zatiaľ som taký nenašla a používať BB krém a na to ešte nanášať make-up mi príde zbytočné.. veď to môžem rovno použiť obyčajný pleťový krém a dať si naň make-up.. BB majú byť predsa o tom, že všetko urobia v jednom kroku, tzn. hydratácia pleti a rovno už aj to krytie namiesto make-upu... Tieto európske srandy sa podľa mňa ani BB krémami nazvať nedajú. Ázijské originály som síce zatiaľ neskúšala, ale čítala som o nich na blogoch už hádam tisíckrát a je tam neskutočný rozdiel.. Keď má moja pleť "dobrý deň" (ako si to nazvala), tak mi ani make-up netreba, vtedy som rada, že si konečne oddýchne od chémie. :-)

    ReplyDelete
  3. Wow, you xan definiely see the difference! And it really blends in with your skin perfectly! I would love to have this cream too!

    callmemaddie.blogspot.com
    New International giveaway on my blog (Win an item of your own choice!)

    ReplyDelete
  4. Ten Astor makeup je asi jediny, ktory som dopouzivala dokonca a kupila druhykrat. Jediny z drogeriovych, ktory sedi mojej svetlej suchej pleti.. A to mam lepsie makeupy z USA, ktore stali ovela viac.. a vzdy mam k nim minimalne jednu vyhradu.. Ale tento od Astoru je super uplne :)

    ReplyDelete
  5. Ja nepoužívam ani BB cream ani make-up :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥