Monday, September 16, 2013

|new in| Jacket

 Konečne si môžem odškrtnúť ďalšiu položku z wishlist-u, a to práve koženkovú bundičku. Na čiernu so striebornými detailmi čakám a táto krásna tmavohnedofialová so zlatými je od najskvelejšej Markétky! Keď som zistila, že som vyhrala v jej giveaway, veľmi som sa potešila a keď dnes bunda dorazila, vyskúšala som si ju a sedela mi, bola som ešte šťastnejšia :). Už sa teším, keď vám s ňou ukážem nejaký outfit, do počasia, aké tu práve máme, je skvelá. Navyše má ešte kapucňu, ktorá sa dá odopnúť a skvelú podšivku. Takže Markétke ešte raz veľmi pekne ďakujem ♥.  
A tu môžte vidieť koláž, ktorú som do súťaže vytvorila a vďaka ktorej som bundičku vyhrala: 

Leather Weather

Čo vy a takéto kožené/koženkové bundy? Máte tiež "tú svoju" alebo idú mimo vás? :)

Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!

12 comments:

  1. Wow, ta bundicka vyzera naozaj dobre, som zvedava na oufity. <3 Mne sa zaciatkom tohto roka konecne podarilo najst tu pravu ciernu kozenu so zlatymi detailami a prave ta bunda je pre mna jednym z dovodov, pre ktore sa radujem na jesen. ;)

    ReplyDelete
  2. júújj krásna je :) ja tiež túžim po takej čiernej ale stále nič :(

    ReplyDelete
  3. Taky hledám podobnou :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. super kolaz :) mam jednu kozenkovu v tavej hnedej, no radsej by som ciernu. Tava bola v orsay raz za tri stovky v akcii (czk), no nekup to :D

    Pekny den,
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  5. Bundička je krásna, tiež som súťažila, ale nič z toho :D Gratulujem ti :) Teším sa na outfit s ňou!

    ReplyDelete
  6. Ta je skvělá, myslím, že podobné outfity, jako je ten ilustrační, budou prima! :)

    ReplyDelete
  7. Je nádherná :) Já bohužel koženou bundu nemám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Ta bundička je nádherná. Moc gratuluju k výhře :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. vypadá dobře, těším se na fotky :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥