Sunday, August 25, 2013

|inspiration| Hats

Ahojte! Ono to tak akosi vždy výjde, že na konci víkendu sa nezmôžem na viac než na inšpiračný článok :). Únava je únava, cez ten týždeň sa to nazbiera, určite to všetci poznáte :). A tak mám pre vás dnes pár fotiek na tému "outfity s klobúkom", ktoré sa mi páčia čím ďalej, tým viac, nejaké už doma mám a jeden vytúžený by mi mal čoskoro prísť, o tom som vám už písala v článku, kde som vám ukazovala svoj jesenný wishlist. Klobúky sa podľa mňa k jeseni hodia zo všetkých ročných období najviac, čo myslíte vy? A čo vy a klobúky? :)

 - - Hi! At the end of the weekend here is inspiration post as usual. Today the theme is "outfits with hat", which I like more and more, I have some of them in my wardrobe and one I have ordered at choies some time ago, you can see it on my autumn wishlist. In my opinion hats are suited to autumn of all seasons the most, what do you think? And what about you and hats? - - 
zdroj/source - tumblr.com

17 comments:

  1. jsou krásné,taky si na jeden brousím zuby :)) :D

    ReplyDelete
  2. chcem nejaký klobúk. :D super insp

    ReplyDelete
  3. klobouky mám hodně ráda a vlastním pár těch letních plážových, nicméně začaly se mi líbit černé do chladnějších dnů a ráda bych si na podzim nějaký pořídila. ale obávám se, že bych ho neuměla nosit, nevěděla bych, s čím ho kombinovat vzhledem k obsahu mé šatní skříně :) tak uvidíme.

    ReplyDelete
  4. Mne sa klobuky strasne pacia, su krasne, zenske a elegantne, ja mam doma jeden bezovy slameny a prechodila som v nom snad vsetky vysoke teploty. ;)

    ReplyDelete
  5. úžasný! Jen škoda, že mi nesluší :D

    ReplyDelete
  6. chcela som klobúk ani nie pred mesiacom, lenže, ako je u nás zvykom, do normálneho obchodu sa nedostal a zostal len v internetovom katalógu, smolka. každopádne si nejaký mienim zaobstarať, lebo kryjú hrozné účesy, dodávajú sofistikovanosť a zohrievajú uši, čo sa pri tých našich jeseniach dosť hodí :)

    ReplyDelete
  7. krásná inspirace! :)
    hrozně bych si chtěla teď nějaký klobouk pořídit :)

    ReplyDelete
  8. ja som sa do klobúkov toto leto úplne zamilovala. už mám doma dva a jeden mám vysnívaný, taký na jeseň :)

    ReplyDelete
  9. Klobouk na druhém obrázku - téda!

    ReplyDelete
  10. Klobouky mám ráda, chtěla bych si nějaký pořídit :-)

    ReplyDelete
  11. mega fotky, uplne som navnadena, asi si idem hned nejaky kupiť. :D

    ReplyDelete
  12. strašne sa mi to páči skoro na každom, iba ja v tom vypadám jak lolo :D

    ReplyDelete
  13. Klobouky mám ráda, chtěla bych si nějaký pořídit :-) womens coats

    ReplyDelete
  14. Ja mám jeden čierny, len si nejak neviem predstaviť ako ho nosiť do školy. :)
    Mimochodom krásny blog. ;)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥