Tuesday, June 04, 2013

|beauty| Testovanie vzoriek

 
V dnešnom článku sa budem opäť venovať pár vzorkám, ktoré som vyskúšala v poslednej dobe. Možno ste niektoré z týchto výrobkov už sami vyskúšali, budem rada, ak mi napíšete aj váš názor, predsa čo sa týka testovania kozmetiky, je to celkom subjektívne a ako sa hovorí - sto ľudí, sto chutí - takže neznamená, že to, čo možno nevyhovuje mne, nesadne ani vám ;).  
Ako prvé vám chcem predstaviť tieto pleťové krémy, do ktorých som sa "na prvý čuch" zamilovala. Milujem vôňu medu a tento krém vonia úplne dokonale, celkovo je veľmi príjemný, pleť je po ňom jemná a mám naozaj pocit hydratácie. Je vhodný najmä na suchú a citlivú pleť ale tiež pre normálnu pleť s občasným výskytom suchosti. Cena za 40ml sa pohybuje okolo 18€, teda je síce vysoká ale krémy ocenia hlavne milovníci bio kozmetiky, keďže 98% všetkých ingrediencií je prírodného pôvodu a 50% ingrediencií pochádza z ekologického poľnohospodárstva. 

Ďalšou bio láskou je  tento rozkošný gél pre deti ale tiež aj mamičky od Sanoflore, ktorý je určený na telo aj vlasy. Je vhodný pre citlivú pokožku, keďže neobsahuje žiadne parabény, farbivá či syntetické parfémy, parfumácia je 100% prírodná.  Pokožka je po ňom jemná, príjemná na dotyk a navyše tiež veľmi pekne vonia. Plusom je pre mňa aj to rozkošné balenie! :)  
Tiež sa mi zapáčil krém na ruky a nechty značky Nonique pre suchú pokožku. Taktiež veľmi príjemne vonia po malinách a granátovom jablku, obsahuje aj plody Nonim ktoré redukujú známky starnutia a majú vynikajúce liečivé účinky, tiež výťažky z Aloe vera. Rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva žiadny mastný filter a oproti krémom, ktoré bežne používam, mi pripadá hustejší. Cena za 75ml je okolo 4€, takže ak mi dôjde krém na ruky, určite viem, po čom siahnem :).
Určite nemôžem zabudnúť spomenúť ani vzorku vône Roberto Cavalli Just Cavalli Her, ktorá ma hneď očarila. Je svieža, veľmi príjemná, taká "veselá" ale zároveň vôbec nenútená. Ak ešte nemáte tú správnu vôňu na leto, myslím, že táto je ideálna. 

Máte skúsenosti s niektorými z týchto produktov?

Dnes som uzatvorila aj Firmoo giveaway, no nezapojilo sa vás viac ako 50 a tak mám pre vás aspoň 6 kupónov po 20 dolárov. Víťazov nájdete tu na konci článku a budem vás kontaktovať cez email :)  

1 comment:

  1. Ten pleťový krém jsem taky zkoušela, přesně jak říkáš, nádherně voní, ale vzhledem k tomu, že mám opravdu hodně suchou pleť mi nějak moc nepomohl, takový normál :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥