Friday, March 15, 2013

|giveaway| Collar clips

Pretože ste mi v minulom článku písali, že sa vám veľmi páčia a niektorí rozmýšľajú nad kúpou, rozhodla som sa, že objednám ešte jedny pre vás a niekomu snáď spravím radosť :). Sú už na ceste, a tak si o ne poďme zasúťažiť!
Pravidlá sú pre tentokrát úplne jednoduché a teda stačí, že sledujete môj blog a zanecháte mi tu komentár so svojim emailom (Rules: Be a public follower of my blog via GFC and leave a comment with your email)
 Jedného výhercu, teda skôr asi výherkyňu vyberiem na konci mesiaca, dokedy snáď dorazia a budem ich môcť preposlať vám :).

58 comments:

  1. Sleduji a collar clips potřebuji! :)))
    petka.vajova@gmail.com
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  2. Určitě by se hodily... :)
    Ela, meinmanyways@gmail.com

    ReplyDelete
  3. juuu tie by sa zisli:)
    meispn@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Super cool! I unfortunately don't really have many shirts with collars. Also I can't understand the terms of hte giveaway. But they're really lovely!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. babetasme@email.cz
    krásné po nich toužím dlouho :O :))

    ReplyDelete
  6. Sú krásne, teším sa z tejto GA! ♥

    sima.slosarova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. sú nádherné,fakt prekrásne :3
    mail: timej007@gmail.com

    ReplyDelete
  8. chtěla bych to vyzkoušet!
    misa.novotna@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Sú krásne tak sa skúsim prihlásiť znova :)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  10. sleduju :)
    erika.nahlik@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Krásna giveaway :)
    Sledujem :)
    veronika.ksenakova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. sleduji:)
    jansovaedita@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. sleduju a moc bych chtěla vyhrát :)
    juanit.zapaterito@gmail.com

    ReplyDelete
  14. sleduji :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. ja som si ich tiež chcela pôvodne objednať ale nakoniec sa na to nejako zabudlo takže by som bola velmi rada keby sa mi pošťastilo :)
    b.remisova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Bezvadná GIVEAWAY! :-O
    Dianahauptova@gmail.com

    ReplyDelete
  17. veronika.zorska@centrum.sk :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥