Tuesday, February 26, 2013

|beauty| Linky

Ako ste si možno už všimli, linky vôbec nepoužívam. Vždy som mala pocit, že mi proste nepristanú, nikdy som sa v nich "necítila". V mojom klasickom líčení vždy používam krém, make up, lícenku, riasenku a ceruzku alebo tiene na úpravu obočia. V poslednej dobe som si obľúbila aj očné tiene, väčšinou ale v nejakých jemných farbách, aj rúže používam častejšie a nedávno som si ich pár dokúpila, a mám pocit, že si začínam zvykať aj na linky a čím ďalej, tým sa mi páčia viac :). Mám ale doma len jednu vo fixe od Oriflame myslím, a tá nie je veľmi dobrá a tak by som od vás chcela radu, aká je podľa vás najlepšia a dá sa s ňou spraviť pekná rovná linka, ktorá vydrží a je čiernočierna :). Máte nejaké tipy? A čo vy a linky? 

16 comments:

  1. ta ve fixu od Oriflame je ta nejlepší, co jsem kdy měla možnost vyzkoušet. škoda, že se nedá koupit v obchodě, k Oriflamu nemám přístup.
    ale linky ti sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možno je to tým, že ju mám už dlho a tak je trochu vyschnutá, ale celkovo sa mi s ňou dobre nekreslí, pretože je taká tvrdá.

      Delete
    2. To je určitě tím, že je vyschlá. Mě vyhovovala. Přesná byla a vydržela taky docela dlouho. Ale samozřejmě nemusí vyhovovat každé... :)

      Delete
    3. No pravdepodobne, ale aj kamarátka sa na ňu sťažovala. Ono je to asi dosť individuálne, komu čo vyhovuje :)

      Delete
  2. Ja ti môžem poradiť linku vo fixke z Gosh je super:)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. ja mám linku od Catrice vo fixe a essence so štetcom a su skvele:)
    ale zamilovala som si teraz od maybelline gelovu linku:)

    ReplyDelete
  4. ja som nedávno skúsila čiernu ceruzku,čo je teda veľmi podobné a myslím,že ju začnem nosiť tak,ale do školy nie,na to odvahu nebudem mať asi nikdy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prečo nie? Podľa mňa, ak si aj mladšia, no linka sa spraví tenká, vyzerá to super a oko krásne zvýrazní :)

      Delete
  5. Jedny linky ve fixu z Oriflame jsem měla taky a byly děsné... :(

    ReplyDelete
  6. já doporučuji gelové linky od Essence a i klidně s jejich štetečkem, protože tak přesnou a černou linku mi nic jiného nevykouzlí!

    ReplyDelete
  7. málokedy sa mi linky ozaj vydaria :D ... pripisujem to mojej nešikovnosti

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mne to tiež niekedy trvá, kým z nich spravím pekné rovné :D

      Delete

Thank you for every lovely comment! ♥