Friday, September 14, 2012

| outfit | My favourites

A máme tu jeseň! Chladnú, upršanú a presne takú, aká sa mi nepáči. Čo na toto počasie hovoríte vy?
Keďže sa nám parádne ochladilo, je čas vytiahnuť kabáty, vetrovky, saká, budničky, proste všetko, čo aspoň trochu zahreje! Ja som dnes zvolila svoj dlho obľúbený kabát z H&M, ktorý mám už nejaký ten rok a stále som doňho zamilovaná až po uši! :) Vlastne všetky kúsky sú z tých obľúbených, legíny sú proste najpohodlnejšie a nosím ich v poslednej dobe najradšej, top ste už mohli vidieť v inom outfite, ale je super ľahký a cítim sa v ňom skvelo, takže ho nosím často, kabelka je priestranná, vojdú sa do nej všetky potrebnosti aj nepotrebnosti, ktoré so sebou všade nosím :). 
| coat: H&M | bag: F&F | top, belt, shoes: NY |

12 comments:

  1. Ten kabátek je vážně krásný:) Mám jeden od pepe jeans. Je to jediná věc od tamtud mám a tu značku miluju, takže ten kabát zbožňuju! :D

    ReplyDelete
  2. krásny outfit,kabátik sa mi veľmi páči

    ReplyDelete
  3. pekne retro :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  4. krásna kabelka:)nta sa F&F veľmi vydarila..


    pozývam na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    ReplyDelete
  5. počasí nic moc, outfit super! :))

    ReplyDelete
  6. Tu kabelku miluju a chci!
    game-of-shorts.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥