Saturday, September 29, 2012

|inspiration| Autumn .2

Dnes tu mám pre vás druhú várku fotiek, obrázkov na tému jeseň. Kedysi som toto ročné obdobie nemala vôbec rada, ale tento rok sa mi páči a nejak som si ho obľúbila, už sa teším na farebné lístie popadané všade v parkoch a uličkách. Len žiaden dážď, poprosím! :) Aké ročné obdobie máte najradšej vy a čo hovoríte na jeseň?
source: weheartit.com

Ešte sa chcem spýtať, aké tipy článkov máte najradšej? Inšpirácie, niečo o kozmetike, diy, outfity alebo len tak random fotky? Alebo niečo iné? Budem rada, ak mi napíšete do komentárov svoj názor a kľudne aj nejaký tip na článok, ktorý by ste chceli! :)
Btw tento týždeň ukončím aj giveaway, takže máte poslednú možnosť na zapojenie sa :).

10 comments:

  1. Kozmeticke recenzie prispievajuce k vseobecnej objektivite urcite uvitam :)

    ReplyDelete
  2. Mám ráda všechny druhy článků :) .. pěkné fotky, ale nejradši mám asi jaro, kdy všechno začíná kvést ..

    ReplyDelete
  3. tú sovu hned na 2.foto práve kreslím ! teda nie presne takú istú ale stavím sa,že je to rovnaký autor, je veľmi podobná .Sranda :)

    ReplyDelete
  4. Mám ráda spoustu typů článků, hlavně random, inspiraci, recenze a outfity :) Jinak moc krásné fotky a obrázky! :)

    ReplyDelete
  5. Tie hnedé boty ... zamilovala som sa na prvý pohľad ..
    Ja mám rada jar oveľa viac ako jeseň ... hlavne ak je po tak dlhej zime ako u nás zvykne bývať ... a inšpirácia je úžasná moc sa mi páči hlavne tá fotka pod sovou ...

    ReplyDelete
  6. tiež sa teším po prvý krát na jeseň no proti dažďu nič nemám, predsa zem nemôže ostať suchá :)

    ReplyDelete
  7. Zase suprové fotky. Já podzim prostě zbožňuju. :))

    ReplyDelete
  8. ja nedícham to je niečo úžasné

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥