Saturday, June 16, 2012

| favourites | Madlady shop

Dnes by som vám rada predstavila tento e-shop - MADLADY.co.uk.
Tento e-shop ponúka všetko možné od oblečenia po doplnky. Pod textom môžte vidieť, čo by som si vybrala ja, myslím, že každý by tu našiel niečo, čo sa mu zapáči. Čo sa týka poštovného, je vo výške 6£, čo môže veľa z vás od nákupu odradiť, no ak si objednáte tovar za viac ako 80£, poštovné máte zadarmo. Objednávka by mala prísť v rámci Európy od 7-10 dní.
 Ak vás teda niečo zaujalo a plánujete objednávať, mám pre vás kupón na zľavu 20%, kód je: 20off. ;)

3 comments:

  1. madlady nabízí krásné věci :)

    ReplyDelete
  2. O tom e-shope písalo veľa blogeriek a ponúkajú vážne super veci. Asymetrická je skvelá, len tu mi príde dáka veľmi veľka a plavky sú eno nuno:)))

    ReplyDelete
  3. presne po tychto veciach tužim aj ja z madlady:):D
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/ ( giveaway )

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥