Thursday, March 22, 2012

| favourites | Blog of the week: FLATTERY.ca

Zas som jeden týždeň premeškala, ale na to si už u mňa asi zvykáte :). Dnes je to ale niekto výnimočný a to Breanne z blogu:

Túto slečnu som prvýkrát objavila na nejakej fotke na internete a vôbec som netušila o koho ide, no vedela som, že to určite musím zistiť. A tak som hneď, čo som sa dozvedela o webe lookbook, pátrala som po nej. Dlhú dobu som jej profil sledovala práve tu a čím ďalej, tým sa mi jej štýl viac a viac páčil. Bola som teda nadšená, keď som objavila jej blog a možno aj to ma koplo k tomu, aby som si založila ten svoj, Dovtedy som o fashion blogoch nevedela, nepoznala som žiadne okrem toho jej, no časom som sa o túto tému začala čoraz viac zaujímať a teraz som tu :). 
 
 
Štýl Breanne je mi strašne blízky, je to taký ten romantický dievčenský, krásne šaty, sukne, rôzne rozkošné vzory.. Veď si sami prezrite tieto fotky, pochybujem, že sa nájde niekto, kto na adresu jej blogu neklikne :). ja ju naozaj zbožňujem, je to veľmi sympatická, milá slečna s úžasným vkusom. Čo poviete? 
 
 
 
 
 
Sue

3 comments:

Thank you for every lovely comment! ♥