Monday, February 06, 2012

| diary | Paxeladine, I love you

Som chorá. Už takmer týždeň som sa snažila tú chorobu potlačiť, ale nakoniec ma to premohlo. A tak mám nasledujúcich pár dní PN, ležím zabambušená v posteli a mojimi milovanými spoločníkmi sa stali lieky (Paxeladine je celkom mňamka :)), litre horúceho čaju a staré čísla obľúbených časopisov. Ale aspoň si oddýchnem od školy, síce potom zas budem musieť všetko dobiehať a verím tomu, že toho málo určite nebude. No nič to. Aspoň mám nejaký čas aj na vás, pretože cez víkend som naozaj za počítačom sedieť nevládala. Aj teraz ma to už ťahá späť do postele. 
horúci čajík, tento s príchuťou Manga so zázvorom a limetkou sa stáva mojím obľúbencom :)
 ak z postele, tak jedine v nich :) a nie len ja sa bambuším 
 kadejaké hamky-mňamky 

 Sue



6 comments:

  1. jej tie fotky su uzasne :) hned by som si dala to ovocie
    a rýchlo sa uzdrav ;)

    ReplyDelete
  2. ja som akurát domaródovala. v tomto počasí sa ani nečudujem :/ krásne fotky a hafko :)

    ReplyDelete
  3. very cute photos! :)

    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  4. tak se hlavně brzo uzdrav jinak máš krásného psíka i fotky celkově!:)

    ReplyDelete
  5. v posledni době nedám na čaje dopustit:)) máš krásný blog :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥