Monday, February 27, 2012

| beauty | Review: Miss sporty - matte nail polish

 Chcela by som vám predstaviť tento lak na nechty, ktorý sa používa na zmatnenie. Už dlhšiu dobu som ho chcela vyskúšať, prvý krát som sa o niečom takom dozvedela, keď som u Dazz našla tento tutoriál. Bohužiaľ nemám momentálne doma žiaden tmavý lak, s čiernym to vyzerá naozaj krásne. Tak som vyskúšala tento červený Catrice, len na ukážku pre vás. Matný lak je značky Miss sporty - Check matte.  Kúpite v každej drogérii, cena okolo 2 €.

Bez matnúceho laku - S matnúcim lakom

Myslím, že nechty vyzerajú takto matné elegantnejšie, najmä na tmavých lakoch. Skúšala som aj bledý, s ktorým sa mi to veľmi nepozdávalo. Určite pozrite aj na ten tutoriál hore, podľa mňa k nejakým elegantným tmavým šatám by to vyzeralo skvelo. Čo poviete? 
 Sue

3 comments:

  1. Mám tmavé laky moc ráda, nehty vypadají parádně. Jen ta údržba je trošku pracnější než u světlých laků, ale stojí to za tu námahu! Tyhle nehtíky a černý koktejlky - to bude perfektní záležitost ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  2. Zrovna včera jsem si ho taky koupila! :) Vypadá to moc hezky :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥